Mikä on todennäköisyys selvitä kunnialla ison paketin kantamisesta kotiin ilman autoa

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Olen säästeliäällä tuulella, joten tilasin 8 kilon edestä hävikkiruokaa, ja hinnan minimoimiseksi menen itse noutamaan paketin. Noutopisteelle on onneksi vain kilometri matkaa, mutta vähän jännittää kun ei nuo paketit mitään kovin käytännöllisen mallisia ole
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Juu kannattaa ottaa hyvät hanskat esim. paksut nahkahanskat mukaan. Auttaa kantamisessa ihan sairaasti.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tilasin joskus kankaita netistä, eikä mulla ollut silloin autoa. No ne oli sitten sellaisen pahvirullan ympärillä, eli se paketti oli varmaan 2m pitkä. Ei se tietenkään ollu hirveen painava, mutta tosi hankala kantaa (ja joku humalainen äijä luuli että kannan suksia, vaikka paketissa luki selvästi Eurokangas xD)

Sellane storytime tähän. Miten onnistuit sen paketin kanssa? (Oletan että hait sen jo?)
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Tilasin joskus kankaita netistä, eikä mulla ollut silloin autoa. No ne oli sitten sellaisen pahvirullan ympärillä, eli se paketti oli varmaan 2m pitkä. Ei se tietenkään ollu hirveen painava, mutta tosi hankala kantaa (ja joku humalainen äijä luuli että kannan suksia, vaikka paketissa luki selvästi Eurokangas xD)

Sellane storytime tähän. Miten onnistuit sen paketin kanssa? (Oletan että hait sen jo?)
Haku jää varmaan ensi viikolle kun toimitusaika venähti, mutta voin tulla raportoimaan vaikka silloin :D
 
Liittynyt
20.9.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
38
Ainakin Matsmartin paketit mitä olen tilannut, niin on ollut aika isoja kooltaan (ja olen siis tilannut yleensä sen verran, että saa ilmaiset postikulut, eikä mitään ihan tolkutonta määrää). Oisko sulla mitään rinkkaa, matkalaukkua tms. mihin paketin voisi käydä jossain nurkan takana purkamassa? Toi 8 kg ei sinänsä ole paljon, mutta just jos se on joku hankalan mallinen paketti, niin voi olla aika tuskaista raahata sitä.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Ainakin Matsmartin paketit mitä olen tilannut, niin on ollut aika isoja kooltaan (ja olen siis tilannut yleensä sen verran, että saa ilmaiset postikulut, eikä mitään ihan tolkutonta määrää). Oisko sulla mitään rinkkaa, matkalaukkua tms. mihin paketin voisi käydä jossain nurkan takana purkamassa? Toi 8 kg ei sinänsä ole paljon, mutta just jos se on joku hankalan mallinen paketti, niin voi olla aika tuskaista raahata sitä.
Kestokasseja ja pieni matkalaukku löytyy, kannattaa varmaan ottaa varmuuden vuoksi joku niistä ja sakset matkaan
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Haku jää varmaan ensi viikolle kun toimitusaika venähti, mutta voin tulla raportoimaan vaikka silloin :D
Hups, siitähän on jo melkein viikko aikaa. Mutta paketti mahtui kokonaisena kestokassiin ja jaksoin kantaa sen kaksin käsin ihan hyvin, vaikka välillä piti pysähtyä huilaamaan.
 
Ylös Pohja