Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
mikä tekee siun parhaasta ystävästä siun parhaan ystävän?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 89153" data-attributes="member: 289"><p>mä koen, että hani on mu paras ystävä ja mie hänenvD: tai no, oon aina aatellu et haluisin mun kumppanin olevan mu paras ystävä myös - ja tässä sitä ollaan! </p><p></p><p>voidaa puhuu ihan kaikesta, voin olla 100% oma itseni eli saan olla juuri sellanen ku minä oon ja niin edelleen. me vaan niinku klikataan yhteen, mie aina sanon et ollaan vähä niinku toistemme yin ja yang. ollaan aika erilaisia, mut sit ollaa kuitenki aika samanlaisia ja sovitaan yhteen ku palapelin palaset. niin kuin yin ja yang ni me tasapainotetaan ja täydennetään toisiamme D: hän on ihanin ja parhain tyyppi, kenet mie tiedän. ja ihminen, kehen luotan eniten täs maailmas - itseni jälkeen, ja se on kuulkaas <em>paljon</em>. </p><p></p><p>joskus "paras ystävä" oli mul jotenki vieras käsite. muistan et ala- ja yläasteel mul on ollu kyl paras kaveri, mut sit lukiossa ja sen jälkeen oon ollu vähä sillee et "no jjjjjaaa-a". 🤣 mu läheisimmät ystävät on mul tosi tärkeitä, mut en mä ehk heitäkään iha kuitenkaan parhaiks ystäviks kutsuis. jotenki oon ain aatellu, et he on mun tosi hyviä ystäviä ja silleen D: </p><p></p><p>tästä kessasta inspiroituneena meninki juuri kysymää heiltä, et onks heil parast ystävää tai onk he koskaa ees ajatellu koko asiaa 🤣 miusta tää on söpö kessa! D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 89153, member: 289"] mä koen, että hani on mu paras ystävä ja mie hänenvD: tai no, oon aina aatellu et haluisin mun kumppanin olevan mu paras ystävä myös - ja tässä sitä ollaan! voidaa puhuu ihan kaikesta, voin olla 100% oma itseni eli saan olla juuri sellanen ku minä oon ja niin edelleen. me vaan niinku klikataan yhteen, mie aina sanon et ollaan vähä niinku toistemme yin ja yang. ollaan aika erilaisia, mut sit ollaa kuitenki aika samanlaisia ja sovitaan yhteen ku palapelin palaset. niin kuin yin ja yang ni me tasapainotetaan ja täydennetään toisiamme D: hän on ihanin ja parhain tyyppi, kenet mie tiedän. ja ihminen, kehen luotan eniten täs maailmas - itseni jälkeen, ja se on kuulkaas [I]paljon[/I]. joskus "paras ystävä" oli mul jotenki vieras käsite. muistan et ala- ja yläasteel mul on ollu kyl paras kaveri, mut sit lukiossa ja sen jälkeen oon ollu vähä sillee et "no jjjjjaaa-a". 🤣 mu läheisimmät ystävät on mul tosi tärkeitä, mut en mä ehk heitäkään iha kuitenkaan parhaiks ystäviks kutsuis. jotenki oon ain aatellu, et he on mun tosi hyviä ystäviä ja silleen D: tästä kessasta inspiroituneena meninki juuri kysymää heiltä, et onks heil parast ystävää tai onk he koskaa ees ajatellu koko asiaa 🤣 miusta tää on söpö kessa! D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
mikä tekee siun parhaasta ystävästä siun parhaan ystävän?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja