Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
mikä tekee siun parhaasta ystävästä siun parhaan ystävän?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 92412" data-attributes="member: 16"><p>Mää en silleen ossaa sanua mikä mun parhaassa kaverissa on parasta.</p><p>Meistä kahdesta minä oon se joka on suorapuheinen ja joka hermostuu helposti ja on pessimisti ja suojelevainen kavereita kohtaan (lol suunnilleen just noi "jos joku kiusaa kaveria nii se kuolee"-tyyliin xD Toki en mää ny kettää oikiasti tappais, haha) ja oon introvertti ja jääräpää ja lahjakas kaikessa (lol)</p><p>Kun taas mun kaveri on on semmone aika kiltti (okei no mun kanssa se saattaa puhhuu vähä kaikenlaista et xD) ja se on semmonen vähä hissukkamainen, mut se ossaa kans kyllä näyttää omat tunteesa vaikkei se ees sanois niitä. Ja just siitä mää tykkään siinä. Oikeestihha mua ottas vaa päähä jos mun kaveri ois samanlaine ku minä, koska miten muka kukaan voi sietää mun luonteista ihimistä kaksin kappalein xDD</p><p>Ja mun mielestä yks parhaista juttuista mikä meitä ns. lähentää on se ku mää saan aina toimii sille opettajana jos se ei jotaki ymmärrä, tai sit otan sen takia selevää ihimisistä ja kerron mitä joku on millonki sanonu ja millon kelläki on synttärit yms xD</p><p></p><p>Plus tää on mun mielestä tosi spessu juttu; meillä oikeesti on joku telepaattinen yhteys :D Koska lähes aina ku mää aattelen jotaki juttua ja sit haluun kertoo siitä mun kaverille se on sillee "määki mietin tota just äsken" ja sama toisinpäin xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 92412, member: 16"] Mää en silleen ossaa sanua mikä mun parhaassa kaverissa on parasta. Meistä kahdesta minä oon se joka on suorapuheinen ja joka hermostuu helposti ja on pessimisti ja suojelevainen kavereita kohtaan (lol suunnilleen just noi "jos joku kiusaa kaveria nii se kuolee"-tyyliin xD Toki en mää ny kettää oikiasti tappais, haha) ja oon introvertti ja jääräpää ja lahjakas kaikessa (lol) Kun taas mun kaveri on on semmone aika kiltti (okei no mun kanssa se saattaa puhhuu vähä kaikenlaista et xD) ja se on semmonen vähä hissukkamainen, mut se ossaa kans kyllä näyttää omat tunteesa vaikkei se ees sanois niitä. Ja just siitä mää tykkään siinä. Oikeestihha mua ottas vaa päähä jos mun kaveri ois samanlaine ku minä, koska miten muka kukaan voi sietää mun luonteista ihimistä kaksin kappalein xDD Ja mun mielestä yks parhaista juttuista mikä meitä ns. lähentää on se ku mää saan aina toimii sille opettajana jos se ei jotaki ymmärrä, tai sit otan sen takia selevää ihimisistä ja kerron mitä joku on millonki sanonu ja millon kelläki on synttärit yms xD Plus tää on mun mielestä tosi spessu juttu; meillä oikeesti on joku telepaattinen yhteys :D Koska lähes aina ku mää aattelen jotaki juttua ja sit haluun kertoo siitä mun kaverille se on sillee "määki mietin tota just äsken" ja sama toisinpäin xD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
mikä tekee siun parhaasta ystävästä siun parhaan ystävän?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja