Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 108354" data-attributes="member: 126"><p>Tässä vähän lisää mun vitutuksen aiheita (hintojen nousun lisäksi)</p><p></p><p>Mun pitää kirjottaa essee, jota alun perin ei pitänyt tehdä. Se opettaja vaan muuttaa mieltään koko ajan, ja päätti viime hetkellä, että mun harjoitteluun ei olekaan sisältynyt tarpeeks yrittäjyyden suunnittelua. Saakeli kun sen pitää muuttaa mieltään koko ajan</p><p></p><p>Tässä kaupungissa on tietyömaita joka puolella, mikä on tietty hyvä asia liikenteen kannalta, mut vihaan asfalttikoneiden seassa ajamista yli kaiken. Koskaan ei tiedä, missä ne hirviöt milloinkin on kiilusilmineen vaanimassa viattomia autoilijoita</p><p></p><p>Kuukautiset alkaa pian, eli tiedossa on (tai pienellä todennäköisyydellä ei ole) järkyttävät kivut, etten pysty liikkumaan lattialta mihinkään koko päivänä. Jeejee</p><p></p><p>Mun siivousprojekti edistyy hitaasti ja sotku vaan pahenee. Miks en osaa siivota vaan yhtä paikkaa kerrallaan ja sitten vasta siirtyä seuraavaan paikkaan??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 108354, member: 126"] Tässä vähän lisää mun vitutuksen aiheita (hintojen nousun lisäksi) Mun pitää kirjottaa essee, jota alun perin ei pitänyt tehdä. Se opettaja vaan muuttaa mieltään koko ajan, ja päätti viime hetkellä, että mun harjoitteluun ei olekaan sisältynyt tarpeeks yrittäjyyden suunnittelua. Saakeli kun sen pitää muuttaa mieltään koko ajan Tässä kaupungissa on tietyömaita joka puolella, mikä on tietty hyvä asia liikenteen kannalta, mut vihaan asfalttikoneiden seassa ajamista yli kaiken. Koskaan ei tiedä, missä ne hirviöt milloinkin on kiilusilmineen vaanimassa viattomia autoilijoita Kuukautiset alkaa pian, eli tiedossa on (tai pienellä todennäköisyydellä ei ole) järkyttävät kivut, etten pysty liikkumaan lattialta mihinkään koko päivänä. Jeejee Mun siivousprojekti edistyy hitaasti ja sotku vaan pahenee. Miks en osaa siivota vaan yhtä paikkaa kerrallaan ja sitten vasta siirtyä seuraavaan paikkaan?? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja