Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Kahvikukka" data-source="post: 130250" data-attributes="member: 281"><p>Näemmä vanhempi keskustelu jo, mutta kokeillaan nyt sitten jos kirjoittaminen auttaisi päästelemään höyryjä ulos.</p><p></p><p>Väsymys ja stressi. Tuntuu välillä ettei jaksaisi koulua ja kaikkea arkea, harrastaa ja tavata ihmisiä. Toki jaksaminen on vähän mitä on, koska mulla on sairaus joka vaikuttaa paljonkin jaksamiseen. Tämä kieltämättä rajoittaa elämää, jota on vieläkin vaikea hyväksyä ja yritän vaan kaikkeni jaksaakseni. Tiedän toki, että koulu tai työ ja arki nyt on varmasti raskasta ihan terveellekin ihmiselle monesti. </p><p>Onneksi sentään pian alkaa joululoma, sen tarpeessa jo ollaankin.</p><p></p><p>Ja anteeksi nyt ihmiset hyvät, mutta mua ärsyttää monesti myös ihmiset joille saa toistaa samoja asioita lukemattomia kertoja. Ymmärrän toki, että asioita unohtuu ja voi mennä ohi, itsellänikin on kyllä sitä joten ei mitään. MUTTA silloin kun ei riitä että sanot samasta asiasta toista tai kolmattakin kertaa jo, vaan jo lukemattomia kertoja, eikä siltikään tunnu muistavan tai ymmärtävän kuulemaansa. </p><p>Erityisesti yksi kaveri on juuri tällainen. Ymmärrän, hänellä on adhd, joka vaikuttaa varmasti tähän ja hän on kyllä ollut monta vuotta hyvä kaveri ja auttanut monissa tilanteissa ja ollut tukena. Mutta juuri hän on sellainen, jolle saa sanoa samoista asioista kymmeniä kertoja eikä siltikään tunnu muistavan ja/tai ymmärtävän. Ei ennen ollut niin pahasti tuollaista, nyttemmin tuntunut lisääntyvän, enkä siis ole ainoa joka on sanonut että tälle henkilölle on sanottu jostain asiasta monta kertaa eikä silti ole mennyt perille ja pari ihmistä sanonut että ihan kuin hän ei ymmärtäisi mitä hänelle juuri sanottiin. Olen kyllä yrittänyt monesti sanoa nätisti että olen sanonut tästä asiasta monta kertaa, mutta en tiedä pitäisikö yrittää sanoa tästä lähtien vaan kipakammin jos menisi paremmin perille, joka on jotenkin itselleni vaikeaa koska en halua olla mitenkään tyly. Vinkkejä tähän saa toki antaa, jos kukaan nyt tätä on jaksanut edes lukea. Kiitos kuitenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kahvikukka, post: 130250, member: 281"] Näemmä vanhempi keskustelu jo, mutta kokeillaan nyt sitten jos kirjoittaminen auttaisi päästelemään höyryjä ulos. Väsymys ja stressi. Tuntuu välillä ettei jaksaisi koulua ja kaikkea arkea, harrastaa ja tavata ihmisiä. Toki jaksaminen on vähän mitä on, koska mulla on sairaus joka vaikuttaa paljonkin jaksamiseen. Tämä kieltämättä rajoittaa elämää, jota on vieläkin vaikea hyväksyä ja yritän vaan kaikkeni jaksaakseni. Tiedän toki, että koulu tai työ ja arki nyt on varmasti raskasta ihan terveellekin ihmiselle monesti. Onneksi sentään pian alkaa joululoma, sen tarpeessa jo ollaankin. Ja anteeksi nyt ihmiset hyvät, mutta mua ärsyttää monesti myös ihmiset joille saa toistaa samoja asioita lukemattomia kertoja. Ymmärrän toki, että asioita unohtuu ja voi mennä ohi, itsellänikin on kyllä sitä joten ei mitään. MUTTA silloin kun ei riitä että sanot samasta asiasta toista tai kolmattakin kertaa jo, vaan jo lukemattomia kertoja, eikä siltikään tunnu muistavan tai ymmärtävän kuulemaansa. Erityisesti yksi kaveri on juuri tällainen. Ymmärrän, hänellä on adhd, joka vaikuttaa varmasti tähän ja hän on kyllä ollut monta vuotta hyvä kaveri ja auttanut monissa tilanteissa ja ollut tukena. Mutta juuri hän on sellainen, jolle saa sanoa samoista asioista kymmeniä kertoja eikä siltikään tunnu muistavan ja/tai ymmärtävän. Ei ennen ollut niin pahasti tuollaista, nyttemmin tuntunut lisääntyvän, enkä siis ole ainoa joka on sanonut että tälle henkilölle on sanottu jostain asiasta monta kertaa eikä silti ole mennyt perille ja pari ihmistä sanonut että ihan kuin hän ei ymmärtäisi mitä hänelle juuri sanottiin. Olen kyllä yrittänyt monesti sanoa nätisti että olen sanonut tästä asiasta monta kertaa, mutta en tiedä pitäisikö yrittää sanoa tästä lähtien vaan kipakammin jos menisi paremmin perille, joka on jotenkin itselleni vaikeaa koska en halua olla mitenkään tyly. Vinkkejä tähän saa toki antaa, jos kukaan nyt tätä on jaksanut edes lukea. Kiitos kuitenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja