Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 68926" data-attributes="member: 34"><p>Kiitos kysymästä! Tässä juuri tälläkin hetkellä vittuunnun noista kolmesta vitun sankarista jotka tuntuu olevan sellaisia tapauksia että ei tule lähtemään mun mielestä koskaan (tumppi, noel ja liam). Semmonen vitun holy trinity että. Alan oikeasti kohta itkemään :D oikeastaan itkin jo äsken kun sain jonku vitu kohtauksen siitä kun pelkästään kuuntelin stop crying your heart out ja luin youtube-kommentteja siitä kuinka "noel on niin lahjakas biisinkirjottaja" ja en tiedä miks se aktivoi jonku vitun panic moodin taas mussa mutta joo itkuksihan se meni. Totta kai mua vituttaa kaikki muutkin ihastukseni, totta vitussa, mutta tuo vitun kolmikko on kyllä sellanen että ihan oikeasti en enää tiedä mitä teen :D jotenki vaa kaikki muistuttaa Gallaghereista koska tää on nyt ollut tämmöstä saatanaa tässä jonkun aikaa koko ajan enkä vaan pysty pääsemään tästä mihinkään. Must tuntuu et noilla on joku ihme mystinen vaikutus muhun, en osaa oikeen selittää sitä mutta sekoon täysin sekä noelista että liamista. Tumppi sit taas on, noh, se on ollu niin pitkään ja olin silloin niin sekasin siitäkin että jotenkin tää nyt vaan sattuu niin saatanasti ku en vieläkään oo yli siitä. Noiden lisäks oon saatanan väsynyt ku en oo nukkunu kunnolla varmaan viikkoon. Siis oikeesti, viikko on ihan helvetin pitkä aika nukkua joka ikinen yö huonosti, liian vähän ja muutenki levottomasti, painajaisia nähden ja sitä rataa. Ja mistä vetoa että koko tää nukkumispelleilykin johtuu noelist ja liamist, oon varmaa koko ajan jossai vitu hälytystilassa niin ei ihmekään ettei nukkuminen onnistu. Sit jos yrittää nukkuu päiväunia ni ei saatana sekään auta ku silti oot ihan väsyny senkin jälkeen. Siis tänään aamulla must tuntu ekaa kertaa pitkään aikaan edes vähän levänneeltä mutta se karis kyllä nopeesti ja oon ollu tässä nyt melkein koko päivän taas ihan helvetin väsyny ja muutenki loppu tähän kaikkeen xd</p><p></p><p>Kun ihan oikeasti, rakastumiset on tarpeeks raskaita ja kuluttavia ja raastavia ja viiltäviä jo normaalistikin, niin sit tälleen ku ei oo nukkunu viikkoon kunnolla niin.... Mä en enää edes tiedä mitä vittua pitäs sanoa :Dd muutenki en kestä vaan olla yksin näiden tunteiden kanssa aina vaan, lmao en oo yhteyksis juurikaan kehenkään kaveriini ja must tuntuu niiku oisin täysin yksin tän kaiken kanssa. Ja mua pelottaa ihan helvetisti mut toisaalta pelottais jutella frendeillekään koska mun kokemus on se et aina ku puhun niille mitää ihastuksist ni niiden kommentit saa mut vaa itkee ja no muutenki en jaksa puhuu niille. Joo en tiiä haluisin vaa nukkuu, en jaksa enää tätä oloa, vittu koko ajan pelkkää tuskaa ja ahistusta ja kipua. Ehkä meen vaa nukkuu tällee aikasin lmao. Emt piti käydä suihkussa tänään mut taidan olla liian väsyny yhtään mihinkään. Oikeest tuntuu että kuolen tähän väsymyksee koht :D joo vittu hieno viesti taas mutta iha vitu sama. Olishan tämän ehkä lyhyemminkin voinu kirjottaa mutta enpä osannut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 68926, member: 34"] Kiitos kysymästä! Tässä juuri tälläkin hetkellä vittuunnun noista kolmesta vitun sankarista jotka tuntuu olevan sellaisia tapauksia että ei tule lähtemään mun mielestä koskaan (tumppi, noel ja liam). Semmonen vitun holy trinity että. Alan oikeasti kohta itkemään :D oikeastaan itkin jo äsken kun sain jonku vitu kohtauksen siitä kun pelkästään kuuntelin stop crying your heart out ja luin youtube-kommentteja siitä kuinka "noel on niin lahjakas biisinkirjottaja" ja en tiedä miks se aktivoi jonku vitun panic moodin taas mussa mutta joo itkuksihan se meni. Totta kai mua vituttaa kaikki muutkin ihastukseni, totta vitussa, mutta tuo vitun kolmikko on kyllä sellanen että ihan oikeasti en enää tiedä mitä teen :D jotenki vaa kaikki muistuttaa Gallaghereista koska tää on nyt ollut tämmöstä saatanaa tässä jonkun aikaa koko ajan enkä vaan pysty pääsemään tästä mihinkään. Must tuntuu et noilla on joku ihme mystinen vaikutus muhun, en osaa oikeen selittää sitä mutta sekoon täysin sekä noelista että liamista. Tumppi sit taas on, noh, se on ollu niin pitkään ja olin silloin niin sekasin siitäkin että jotenkin tää nyt vaan sattuu niin saatanasti ku en vieläkään oo yli siitä. Noiden lisäks oon saatanan väsynyt ku en oo nukkunu kunnolla varmaan viikkoon. Siis oikeesti, viikko on ihan helvetin pitkä aika nukkua joka ikinen yö huonosti, liian vähän ja muutenki levottomasti, painajaisia nähden ja sitä rataa. Ja mistä vetoa että koko tää nukkumispelleilykin johtuu noelist ja liamist, oon varmaa koko ajan jossai vitu hälytystilassa niin ei ihmekään ettei nukkuminen onnistu. Sit jos yrittää nukkuu päiväunia ni ei saatana sekään auta ku silti oot ihan väsyny senkin jälkeen. Siis tänään aamulla must tuntu ekaa kertaa pitkään aikaan edes vähän levänneeltä mutta se karis kyllä nopeesti ja oon ollu tässä nyt melkein koko päivän taas ihan helvetin väsyny ja muutenki loppu tähän kaikkeen xd Kun ihan oikeasti, rakastumiset on tarpeeks raskaita ja kuluttavia ja raastavia ja viiltäviä jo normaalistikin, niin sit tälleen ku ei oo nukkunu viikkoon kunnolla niin.... Mä en enää edes tiedä mitä vittua pitäs sanoa :Dd muutenki en kestä vaan olla yksin näiden tunteiden kanssa aina vaan, lmao en oo yhteyksis juurikaan kehenkään kaveriini ja must tuntuu niiku oisin täysin yksin tän kaiken kanssa. Ja mua pelottaa ihan helvetisti mut toisaalta pelottais jutella frendeillekään koska mun kokemus on se et aina ku puhun niille mitää ihastuksist ni niiden kommentit saa mut vaa itkee ja no muutenki en jaksa puhuu niille. Joo en tiiä haluisin vaa nukkuu, en jaksa enää tätä oloa, vittu koko ajan pelkkää tuskaa ja ahistusta ja kipua. Ehkä meen vaa nukkuu tällee aikasin lmao. Emt piti käydä suihkussa tänään mut taidan olla liian väsyny yhtään mihinkään. Oikeest tuntuu että kuolen tähän väsymyksee koht :D joo vittu hieno viesti taas mutta iha vitu sama. Olishan tämän ehkä lyhyemminkin voinu kirjottaa mutta enpä osannut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja