Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 68941" data-attributes="member: 289"><p>tietynlaiset ihmiset, siis aivan saatanasti vituttaa</p><p></p><p>ihmiset, jotka luulee olevansa itte kaikkien/edes yhden ihmisen yläpuolella niinku ........ älkää ny jaksako :D </p><p></p><p>ihmiset, jotka on sillee "ynnynnyy sanot olevasi suvaitsevainen mut oot oikeesti tosi suvaitsematon" - on siis yhtäkkiä suvaitsematon, koska on samaa mieltä christoffer strandbergin kans siitä, että on vaan todella outoa et päivi räsänen oli masked singerissä. niin, ihminen, joka paskoo seksuaalivähemmistöjen päälle ja basically toivoo, et ihmiset synnyttää raiskaajien lapset. sure, ME jotka kritisoimme olemmekin niitä hirveitä ihmisiä. haistakaa oikeesti vittu kaikki päivi räsäsen puolustelijat.</p><p></p><p>ihmiset, jotka ei usko uhria. esim. tapaus miisa nuorgam ja sami hedberg - hei oikeesti :D kun mä luin tästä, niin mä olin heti 200% miisan puolella ja oon aina uhrin puolella. sami hedbergistä nyt varsinkin noi jutut on helppo uskoa, siis kattokaa vaikka jotain sen stand up esityksiä ni kyllä näette itsekin. mä oon aina ihmetelly, et joku asia mua siin häiritsee ja nyt se selkis. joistai ihmisistä vaan näkee, että ne on mätiä. tässäkin asiassa haistakaa vittu kaikki hedbergin ja muiden ahdistelijoiden/raiskaajien/ynnä muiden paskojen puolustelijat. </p><p></p><p>tällä hetkellä ei tuu muita asioita mieleen, mut enköhän keksi myöhemmin. HUH. tulipa kevyt olo, kiitos kun sain avautua!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 68941, member: 289"] tietynlaiset ihmiset, siis aivan saatanasti vituttaa ihmiset, jotka luulee olevansa itte kaikkien/edes yhden ihmisen yläpuolella niinku ........ älkää ny jaksako :D ihmiset, jotka on sillee "ynnynnyy sanot olevasi suvaitsevainen mut oot oikeesti tosi suvaitsematon" - on siis yhtäkkiä suvaitsematon, koska on samaa mieltä christoffer strandbergin kans siitä, että on vaan todella outoa et päivi räsänen oli masked singerissä. niin, ihminen, joka paskoo seksuaalivähemmistöjen päälle ja basically toivoo, et ihmiset synnyttää raiskaajien lapset. sure, ME jotka kritisoimme olemmekin niitä hirveitä ihmisiä. haistakaa oikeesti vittu kaikki päivi räsäsen puolustelijat. ihmiset, jotka ei usko uhria. esim. tapaus miisa nuorgam ja sami hedberg - hei oikeesti :D kun mä luin tästä, niin mä olin heti 200% miisan puolella ja oon aina uhrin puolella. sami hedbergistä nyt varsinkin noi jutut on helppo uskoa, siis kattokaa vaikka jotain sen stand up esityksiä ni kyllä näette itsekin. mä oon aina ihmetelly, et joku asia mua siin häiritsee ja nyt se selkis. joistai ihmisistä vaan näkee, että ne on mätiä. tässäkin asiassa haistakaa vittu kaikki hedbergin ja muiden ahdistelijoiden/raiskaajien/ynnä muiden paskojen puolustelijat. tällä hetkellä ei tuu muita asioita mieleen, mut enköhän keksi myöhemmin. HUH. tulipa kevyt olo, kiitos kun sain avautua! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja