Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 76881" data-attributes="member: 289"><p>nyt tuleekin ihan erilainen vitutusavautuminen ja pyydän jo etukäteen anteeks, ku tää on oikeesti vähä noloa 🤣 mut vituttaa ja ärsyttää nii paljo et ei hyvää päivää, joten LET'S GOOO</p><p></p><p>mun yks kaveri aina välillä pitää sometaukoa, eikä siinä mitään. mut mä kyl aina oon iha varma, et se välttelee vaa minua vaik niin ei oo koskaa ollu - ja se mua vituttaa ihan vitusti, ku ajattelen näin. mut vielä enemmän vituttaa tämä: se on myös mu onlyfans-tilaaja. se käy joka päivä onlyfansissa - kirjaimellisesti! - mut ei oo vieläkään mukamas nähny mu joitai uusii kuvii, jotka oon laittanu viikko sitten. se sano kyl ku kysyin, et se tilaa kahta muutaki ni GIIIIIIRL saako ne tän kaiken huomion JA RAHAA ja minä en????????? ei, hän ei luvannut, että mä saan kaiken ja sitä en oottanukaa mut mitä vittua nyt taas ;___; enkö mie kelpaa enää, niinku ???? sun piti olla simp, mitä perkelettä tämä nyt taas on????? also ilmeeni on myös luokkaa <em>aha</em>, ku tää ihmine sano, että ei "malta" oottaa et pääsee maksaa mu kuvist. vittu ok, hv</p><p></p><p>saa valmistautuu maksamaan kyl satasen joka ikine kuukaus, jos tällaseks menee smh. MURRRRRRRR tää vaan vituttaa mua ihan saatanasti, siis sori kaikki keil on oikeit ongelmii elämäs ja mä tuun valittaa tällasesta 😅</p><p></p><p>JAAHAS lisään vielä! mua vituttaa tänää yks mun kaveri ja hänenlaiset ihmiset ylipäätään. se on basically aina naama norsunvitulla ja näyttää siltä, että aattelee aina "kaikki on pilalla, pelkkää paskaa tilalla" - ei siinä muuten, mutta... se on niin vakava. aina. minä, joka vitsailen 89% ajasta, niin se käy välillä aika hankalaks, ku se ottaa kaiken nii tosissaan ja huokaus. ei tää aina häiritse, mut välil kuten nyt niin vituttaa aiiiiiiivan perkeleesti niinku AAAAAAAAAAAAAAA!! ja sit haluun pyytää anteeks omaa olemassaoloani, ku mä en oo yhtään samanlainen ja välil tuntuu silt et mie lisään sitä vakavuutta siinä - vaikkei onneks asia olekaan niin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 76881, member: 289"] nyt tuleekin ihan erilainen vitutusavautuminen ja pyydän jo etukäteen anteeks, ku tää on oikeesti vähä noloa 🤣 mut vituttaa ja ärsyttää nii paljo et ei hyvää päivää, joten LET'S GOOO mun yks kaveri aina välillä pitää sometaukoa, eikä siinä mitään. mut mä kyl aina oon iha varma, et se välttelee vaa minua vaik niin ei oo koskaa ollu - ja se mua vituttaa ihan vitusti, ku ajattelen näin. mut vielä enemmän vituttaa tämä: se on myös mu onlyfans-tilaaja. se käy joka päivä onlyfansissa - kirjaimellisesti! - mut ei oo vieläkään mukamas nähny mu joitai uusii kuvii, jotka oon laittanu viikko sitten. se sano kyl ku kysyin, et se tilaa kahta muutaki ni GIIIIIIRL saako ne tän kaiken huomion JA RAHAA ja minä en????????? ei, hän ei luvannut, että mä saan kaiken ja sitä en oottanukaa mut mitä vittua nyt taas ;___; enkö mie kelpaa enää, niinku ???? sun piti olla simp, mitä perkelettä tämä nyt taas on????? also ilmeeni on myös luokkaa [I]aha[/I], ku tää ihmine sano, että ei "malta" oottaa et pääsee maksaa mu kuvist. vittu ok, hv saa valmistautuu maksamaan kyl satasen joka ikine kuukaus, jos tällaseks menee smh. MURRRRRRRR tää vaan vituttaa mua ihan saatanasti, siis sori kaikki keil on oikeit ongelmii elämäs ja mä tuun valittaa tällasesta 😅 JAAHAS lisään vielä! mua vituttaa tänää yks mun kaveri ja hänenlaiset ihmiset ylipäätään. se on basically aina naama norsunvitulla ja näyttää siltä, että aattelee aina "kaikki on pilalla, pelkkää paskaa tilalla" - ei siinä muuten, mutta... se on niin vakava. aina. minä, joka vitsailen 89% ajasta, niin se käy välillä aika hankalaks, ku se ottaa kaiken nii tosissaan ja huokaus. ei tää aina häiritse, mut välil kuten nyt niin vituttaa aiiiiiiivan perkeleesti niinku AAAAAAAAAAAAAAA!! ja sit haluun pyytää anteeks omaa olemassaoloani, ku mä en oo yhtään samanlainen ja välil tuntuu silt et mie lisään sitä vakavuutta siinä - vaikkei onneks asia olekaan niin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja