Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 77042" data-attributes="member: 289"><p>siis oonko mä eilen ja tänään noussu väärällä jalalla sängystä vai mistä oikeen kiikastaa...? NOH, en tiedä.</p><p></p><p>heräsin tänää jo ennen kymmentä ja oli sellane tunne, että noniin, tämä päivä on minun. vitut ollukaan :D sain kyllä serkun lasten synttärikortteihin tehtyy raakapiirrokset ja niist tuli kivoja omastakin mielestä, mut kaikki muu meniki jo pieleen. esim. totesin, et mul on paljon energiaa ja lähin kävelylle. oli ihan ok muuten, mut mua aina tasasin väliajoin vituttaa kävelyteiden epätasasuus - siis semmonen ihan jäätävä epätasasuus. ok minkäs teet, meil on neljä vuodenaikaa ni tollee käy, mut kyl se silti ärsyttää ;__; nimenomaan siksi, että sit joutuu jännittää jalkoja ja koko alakroppaa, ku ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää mennä keskellä tietäkään.</p><p></p><p>ja vielä pahempaa! täs lähel on siis kuntoportaat. must on iha parasta, ku ne o tyylii alle kilsan pääs ja ne on tosi hyvät portaat. mutta... tietysti lähistöllä leikkivät lapset tuli sinne jotain ihmettelemään, niin olin sillee ...... okay bye, koska nyt ei kirjaimellisesti kiinnostanut edes nähdä yhtään ketään. huokaus. ;__; onneks syön koht pizzaa. teen ehkä myöhemmin twerkkitreenin tai kyykkyjä tai jotakin, ku on suht paljon energiaa vielä jäljellä.</p><p></p><p>ja vituttaa vielä toi eilinenki. ja vituttaa seki, että ku siis mä kiinnostun ihmisistä samalla tavalla ku asioista, ni ne menee sillee kausittain ja kohde vaihtuu sitä mukaa. siis mä vaan kiinnostun niistä, ja sitten haluun tietää niist ihmisist asioita ja jutella niiden kans ja näi - ei must ihan sama asia ku ihastuminen. noh, nyt mun hirveen iso kiinnostuksen kohde on mun yks tinder match vuosien takaa, joka on siis nykyää mun kaveri ja ei siin mitään. mutta... ongelma on se, että mä en legit millään kehtais jutella sille joka päivä sillee MÄ OON JOSTAIN SYYSTÄ IHAN TOSI KIINNOSTUNU SUSTA NI PUHUN SULLE NYT JA AINA - kunnes en enää ole niin kiinnostunut. ei se mua inhoo eikä mitään eikä se kovin ihmeissään oo ollu, että jutellaan ny, mut tää on silti nii typerää :DDD ja iiiiihan honestly, vähän kyllä toivoisin et se haluis tilaa mu onlyfansin tai jotain, mut ei kuulemma hänen avokki tykkäis ni mikäs siinä. toisaalta, mä ehdotin, että ne molemmat vois tilaa sen, minulla kun ei preferenssiä sukupuolen suhteen ole. noh! kuukaudessa tää on ohi ni samapa tuo.</p><p></p><p>onneks tää kessa on olemassa, ni voi päästellä höyryjä D: huhhuh! tekipä hyvää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 77042, member: 289"] siis oonko mä eilen ja tänään noussu väärällä jalalla sängystä vai mistä oikeen kiikastaa...? NOH, en tiedä. heräsin tänää jo ennen kymmentä ja oli sellane tunne, että noniin, tämä päivä on minun. vitut ollukaan :D sain kyllä serkun lasten synttärikortteihin tehtyy raakapiirrokset ja niist tuli kivoja omastakin mielestä, mut kaikki muu meniki jo pieleen. esim. totesin, et mul on paljon energiaa ja lähin kävelylle. oli ihan ok muuten, mut mua aina tasasin väliajoin vituttaa kävelyteiden epätasasuus - siis semmonen ihan jäätävä epätasasuus. ok minkäs teet, meil on neljä vuodenaikaa ni tollee käy, mut kyl se silti ärsyttää ;__; nimenomaan siksi, että sit joutuu jännittää jalkoja ja koko alakroppaa, ku ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää mennä keskellä tietäkään. ja vielä pahempaa! täs lähel on siis kuntoportaat. must on iha parasta, ku ne o tyylii alle kilsan pääs ja ne on tosi hyvät portaat. mutta... tietysti lähistöllä leikkivät lapset tuli sinne jotain ihmettelemään, niin olin sillee ...... okay bye, koska nyt ei kirjaimellisesti kiinnostanut edes nähdä yhtään ketään. huokaus. ;__; onneks syön koht pizzaa. teen ehkä myöhemmin twerkkitreenin tai kyykkyjä tai jotakin, ku on suht paljon energiaa vielä jäljellä. ja vituttaa vielä toi eilinenki. ja vituttaa seki, että ku siis mä kiinnostun ihmisistä samalla tavalla ku asioista, ni ne menee sillee kausittain ja kohde vaihtuu sitä mukaa. siis mä vaan kiinnostun niistä, ja sitten haluun tietää niist ihmisist asioita ja jutella niiden kans ja näi - ei must ihan sama asia ku ihastuminen. noh, nyt mun hirveen iso kiinnostuksen kohde on mun yks tinder match vuosien takaa, joka on siis nykyää mun kaveri ja ei siin mitään. mutta... ongelma on se, että mä en legit millään kehtais jutella sille joka päivä sillee MÄ OON JOSTAIN SYYSTÄ IHAN TOSI KIINNOSTUNU SUSTA NI PUHUN SULLE NYT JA AINA - kunnes en enää ole niin kiinnostunut. ei se mua inhoo eikä mitään eikä se kovin ihmeissään oo ollu, että jutellaan ny, mut tää on silti nii typerää :DDD ja iiiiihan honestly, vähän kyllä toivoisin et se haluis tilaa mu onlyfansin tai jotain, mut ei kuulemma hänen avokki tykkäis ni mikäs siinä. toisaalta, mä ehdotin, että ne molemmat vois tilaa sen, minulla kun ei preferenssiä sukupuolen suhteen ole. noh! kuukaudessa tää on ohi ni samapa tuo. onneks tää kessa on olemassa, ni voi päästellä höyryjä D: huhhuh! tekipä hyvää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja