Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Girlofpunk" data-source="post: 80100" data-attributes="member: 138"><p>Olen aina ollut kova suorittaja sekä pidän liikunnan harrastamisesta. Jotkut varmaan tietävätkin että olen käynyt salilla melkein 4 vuotta. En ole siis mikään Hulk mutta pidän kehonrakennuksesta ja tavoitteena olisi saada mahdollisimman hyvin lihakset näkyville. </p><p>Nooo ruumiinrakenteeni ja geenini suovat minulle tiimalasi vartalon eli isot jalat, ison takapuolen ja yläkropan, vyötäröni on pieni. </p><p>Tuloksia olen saanut vuosien mittaan mutta ns ulkoisia tuloksia en ole saanut. Minulla on paljon rasvaa jalkojeni ja pyllyni päällä ja jotenkin se rasvanpolttaminen on ollut vaikeaa joten lihakseni eivät näy päältä päin mikä raivostuttaa. </p><p></p><p>Tietenkin yksi iso virhe voi olla syömisen kanssa tai muun elämäntavan kuten etten ole levännyt tarpeeksi tai nukkunut tarpeeksi, mutta aina yritän panostaa siihen. Diettejä ei suositella jos ns kehonrakennusta haluaisi tehdä joten yritän syödä ihan normaalia ruoka-annoksia päivän aikana. </p><p></p><p>Kuitenkaan 4 vuoden aikana tuntuu tuo treenaaminen ns turhalta kun tuloksia ei saa kuin voimaan. Pystyn tekemään sarjoja isoimmilla painoilla kuin vaikka vuosi takaperin yms mutta ulkoisesti en näytä siltä että teen jalkaprässissä 300kg. </p><p></p><p>En käy salilla 7 kertaa viikossa, tiedän sen itsekin että se on jo sairasta. 2-4 kertaa viikossa suositellaan ja yleensä olen käynyt 2-3 kertaa. </p><p>Oikeastaan ainut ongelmani on tuo rasvanpolttaminen lihasten päältä ja se vituttaa. Sarjapainot saattavat nousta mutta se rasva vain pysyy. </p><p></p><p>Ja kuten tiedättekin nyt kun olen raskaana, salilla en ole päässyt käymään niin usein raskausoireiden takia ja se on vituttanut suunnattomasti. Raskaana ollessa ei tietenkään rehkitä liikaa ja kaikki liikkeet eivät ole sallittujakaan. Jatkuvaa kamppailua oman kehon kanssa ja pelko siitä että raskauden jälkeen en saa kehoani takaisin siihen kuntoon kuin ennen raskautta. Olen (luonnollisestikin) lihonnut raskauden aikana ja oma kehonkuva ällöttää sen takia vaikka silti olen maailman onnellisin tällä hetkellä tulevasta vauvastamme.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Girlofpunk, post: 80100, member: 138"] Olen aina ollut kova suorittaja sekä pidän liikunnan harrastamisesta. Jotkut varmaan tietävätkin että olen käynyt salilla melkein 4 vuotta. En ole siis mikään Hulk mutta pidän kehonrakennuksesta ja tavoitteena olisi saada mahdollisimman hyvin lihakset näkyville. Nooo ruumiinrakenteeni ja geenini suovat minulle tiimalasi vartalon eli isot jalat, ison takapuolen ja yläkropan, vyötäröni on pieni. Tuloksia olen saanut vuosien mittaan mutta ns ulkoisia tuloksia en ole saanut. Minulla on paljon rasvaa jalkojeni ja pyllyni päällä ja jotenkin se rasvanpolttaminen on ollut vaikeaa joten lihakseni eivät näy päältä päin mikä raivostuttaa. Tietenkin yksi iso virhe voi olla syömisen kanssa tai muun elämäntavan kuten etten ole levännyt tarpeeksi tai nukkunut tarpeeksi, mutta aina yritän panostaa siihen. Diettejä ei suositella jos ns kehonrakennusta haluaisi tehdä joten yritän syödä ihan normaalia ruoka-annoksia päivän aikana. Kuitenkaan 4 vuoden aikana tuntuu tuo treenaaminen ns turhalta kun tuloksia ei saa kuin voimaan. Pystyn tekemään sarjoja isoimmilla painoilla kuin vaikka vuosi takaperin yms mutta ulkoisesti en näytä siltä että teen jalkaprässissä 300kg. En käy salilla 7 kertaa viikossa, tiedän sen itsekin että se on jo sairasta. 2-4 kertaa viikossa suositellaan ja yleensä olen käynyt 2-3 kertaa. Oikeastaan ainut ongelmani on tuo rasvanpolttaminen lihasten päältä ja se vituttaa. Sarjapainot saattavat nousta mutta se rasva vain pysyy. Ja kuten tiedättekin nyt kun olen raskaana, salilla en ole päässyt käymään niin usein raskausoireiden takia ja se on vituttanut suunnattomasti. Raskaana ollessa ei tietenkään rehkitä liikaa ja kaikki liikkeet eivät ole sallittujakaan. Jatkuvaa kamppailua oman kehon kanssa ja pelko siitä että raskauden jälkeen en saa kehoani takaisin siihen kuntoon kuin ennen raskautta. Olen (luonnollisestikin) lihonnut raskauden aikana ja oma kehonkuva ällöttää sen takia vaikka silti olen maailman onnellisin tällä hetkellä tulevasta vauvastamme. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja