Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Amislainen" data-source="post: 86810" data-attributes="member: 28"><p>Joo ei vittu huomasin et meijän pentukoira oli käyny äitin työhuonees joka on yläkerras niin ku meijän kolmen lapsen huoneet niin sit kuulin ku koira puri jotain ja se ääni ei kuulostanu luulta vaan muovilta joten aloin sot kattoo sen koiran suuta et mitä se oikeen puree noh sehän oli sit jotenki saanu äitin työhuoneen pöydältä sellasen purnukan jossa oli jotain resepti voidetta ja sit ku äiti tuli kaupasta kerroin sille asiasta niin eipä heti uskonu et se koira ois sen käyny ottamas pöydältä alko kyselee et oonko mä käyny siel sen työhuonees ja tehny jotain muuta ku sen et laitoin sen purkin jota se koira oli purru niin soohen pöydän päällr sit alko ihmettelee et miten se myt yks kaks pimeestä huoneesta on läyny hakee jonkun rasvapurnukan k7 ei oo aikasemmin haleni mut noh kyl se äiti sit pnneks myöhemmin usko mua vaikka aluks vainutti et säei uskois mua</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amislainen, post: 86810, member: 28"] Joo ei vittu huomasin et meijän pentukoira oli käyny äitin työhuonees joka on yläkerras niin ku meijän kolmen lapsen huoneet niin sit kuulin ku koira puri jotain ja se ääni ei kuulostanu luulta vaan muovilta joten aloin sot kattoo sen koiran suuta et mitä se oikeen puree noh sehän oli sit jotenki saanu äitin työhuoneen pöydältä sellasen purnukan jossa oli jotain resepti voidetta ja sit ku äiti tuli kaupasta kerroin sille asiasta niin eipä heti uskonu et se koira ois sen käyny ottamas pöydältä alko kyselee et oonko mä käyny siel sen työhuonees ja tehny jotain muuta ku sen et laitoin sen purkin jota se koira oli purru niin soohen pöydän päällr sit alko ihmettelee et miten se myt yks kaks pimeestä huoneesta on läyny hakee jonkun rasvapurnukan k7 ei oo aikasemmin haleni mut noh kyl se äiti sit pnneks myöhemmin usko mua vaikka aluks vainutti et säei uskois mua [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja