Mielenterveys Mikä vittu mun perhettä vaivaa

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Mä oon ollu mun huoneessa ja sillävälin meiän perheelle yhteiseks tullu joululahja suklaa on syöty. Ei se haittaa et mä en saanu sitä suklaata mut harmittaa ku se oli meiän perheelle mut ne vaa jako sen keskenää ja mulle ei sanottu mitää:(

Oikeesti mä oon nii lapselline ku itken tämmösestä mut nii
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei se miust oo lapsellista itkeä tosta D: also, siis... miksei he tullu kysyy sulta et haluuksäki? siis? oisko se ollu TOSI vaikeaa vai mitä ihmettä, ku se kerra ol tarkotettu teil kaikil?
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
ei se miust oo lapsellista itkeä tosta D: also, siis... miksei he tullu kysyy sulta et haluuksäki? siis? oisko se ollu TOSI vaikeaa vai mitä ihmettä, ku se kerra ol tarkotettu teil kaikil?
Olin mun huonees ja sit ku tulin syömää iltapalaa nii siin oli joku 3 suklaata ja mun sisko kysy äitiltä et voinko mä syyä tosta ku *mun nimi* ei oo syöny. No en mä nyt oo vittu siitä syöny ky ei ollu ilmotettu koko asiast
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Olin mun huonees ja sit ku tulin syömää iltapalaa nii siin oli joku 3 suklaata ja mun sisko kysy äitiltä et voinko mä syyä tosta ku *mun nimi* ei oo syöny. No en mä nyt oo vittu siitä syöny ky ei ollu ilmotettu koko asiast
Ehkä ne oli sit jakanu sulle mut unohti ilmoittaa? Oisit ehkä voinu sanoa että ne on sun älä syö?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
onpa erikoista D: kun se oli tarkotettu teille kaikille, niin ois nyt edes joku voinu ilmottaa D: ei oo miusta mitenkään lapsellista itkee tuon takia
 
Ylös Pohja