Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks aina epäonnistun ihmisiin tutustumisessa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 35356" data-attributes="member: 167"><p>Mä oon yrittänyt kehittää mun sosiaalisia taitoja tyyliin syntymästä asti ja se on ollut tyyliin suurin asia, johon oon aina halunnut itessäni muutoksen. Mutta tässä sitä yhä ollaan. Ja paljonko olen sitten kehittynyt? En yhtään! :) Ja oon käynyt ties missä kuraattorilla ja kerhoissa tän takii.</p><p></p><p>No, meille ei kyllä olla hirveesti opetettu kuviksen tunneilla. D: Haluisin et opetettais miten varjostetaan mutta kukaan ei ikinä opettanut miten. Sanottiin vaan että varjostakaa.</p><p></p><p>No, joo niin mustakin tuntuu vähän oudolta. Mulle ei todellakaan vois käydä noin. :D Tunnen tollasta vaan sellasia ihmisiä kohtaan, jotka oon oikeasti tuntenut aina. Äh, voi ei. :( Mä en ees ehtis tutustuu kehenkään viikossa ku en aluks uskaltais niin paljoo puhuu. D:</p><p></p><p>Aaa harmi toi tutustumisleikki. :/ Ärsyttää mun tilannetta viel enemmän sun tilanne, kun sä oikeesti sentään yrität niin hyvin, kuin vain voi yrittää ja silti et saa kavereita. :(</p><p></p><p>Mutta mukavaa että varasijassa saa käyttää emojeita.🙆♀️ Nää tuntuuki sopivan tänne paljon paremmin ku demiin.</p><p></p><p>Ja samaistun just tohonet miettii miks toinen hyväksytään porukkaan mut itteään ei. :/ No joo niimpä. :( Mut unelmat on ihan jossain muualla ku siivoojana ja työttömänä. Pitäs tarjota jotain tukea ujojen rohkaisemiseksi, auttaa niitä työllistymään ja ehkä laittaa työntekijöille uusia ajatuksia siitä että ujoilla on tarjolla paljon muutakin kuin pelkkä ujous.</p><p></p><p>No niimpä. :/ Ei kaikkialta vaan saa kavereita. Siis toi mitä kerrot tosta sun koulusta kuulostaa just siltä mitä vähän pelkäsinkin. D: Et kaikki muut hehkuttaa kuinka mainio koulu on mut sit sulle ei ookkaan käynyt samalla tavalla. Mut todellakin olet hyvän kohtelun arvoinen! D: Etkä vaan hyvän vaan loistavan! Et ansaitsis tommosta kohteluu, mitä oot joutunut kokemaan. :(</p><p></p><p>Oon kattonutki Jennysvoicesin kiusaamisvideoita, mutta en muistanutkaan, että se on sanonut noin. Voi ei. :( Toivon et niin ei kävis. :(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 35356, member: 167"] Mä oon yrittänyt kehittää mun sosiaalisia taitoja tyyliin syntymästä asti ja se on ollut tyyliin suurin asia, johon oon aina halunnut itessäni muutoksen. Mutta tässä sitä yhä ollaan. Ja paljonko olen sitten kehittynyt? En yhtään! :) Ja oon käynyt ties missä kuraattorilla ja kerhoissa tän takii. No, meille ei kyllä olla hirveesti opetettu kuviksen tunneilla. D: Haluisin et opetettais miten varjostetaan mutta kukaan ei ikinä opettanut miten. Sanottiin vaan että varjostakaa. No, joo niin mustakin tuntuu vähän oudolta. Mulle ei todellakaan vois käydä noin. :D Tunnen tollasta vaan sellasia ihmisiä kohtaan, jotka oon oikeasti tuntenut aina. Äh, voi ei. :( Mä en ees ehtis tutustuu kehenkään viikossa ku en aluks uskaltais niin paljoo puhuu. D: Aaa harmi toi tutustumisleikki. :/ Ärsyttää mun tilannetta viel enemmän sun tilanne, kun sä oikeesti sentään yrität niin hyvin, kuin vain voi yrittää ja silti et saa kavereita. :( Mutta mukavaa että varasijassa saa käyttää emojeita.🙆♀️ Nää tuntuuki sopivan tänne paljon paremmin ku demiin. Ja samaistun just tohonet miettii miks toinen hyväksytään porukkaan mut itteään ei. :/ No joo niimpä. :( Mut unelmat on ihan jossain muualla ku siivoojana ja työttömänä. Pitäs tarjota jotain tukea ujojen rohkaisemiseksi, auttaa niitä työllistymään ja ehkä laittaa työntekijöille uusia ajatuksia siitä että ujoilla on tarjolla paljon muutakin kuin pelkkä ujous. No niimpä. :/ Ei kaikkialta vaan saa kavereita. Siis toi mitä kerrot tosta sun koulusta kuulostaa just siltä mitä vähän pelkäsinkin. D: Et kaikki muut hehkuttaa kuinka mainio koulu on mut sit sulle ei ookkaan käynyt samalla tavalla. Mut todellakin olet hyvän kohtelun arvoinen! D: Etkä vaan hyvän vaan loistavan! Et ansaitsis tommosta kohteluu, mitä oot joutunut kokemaan. :( Oon kattonutki Jennysvoicesin kiusaamisvideoita, mutta en muistanutkaan, että se on sanonut noin. Voi ei. :( Toivon et niin ei kävis. :( [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks aina epäonnistun ihmisiin tutustumisessa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja