Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks aina epäonnistun ihmisiin tutustumisessa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 36038" data-attributes="member: 89"><p>Itekin kävin ykkösvuonna useesti ja kerran kakkosvuonna kuraattorin luona, ja tapaamisissa puhuttiin paljon tästä mun lukion yksinäisyydestä. Samalla oon siitä puhunut myös erityisopettajan kaa, jota oon tapaillut säännöllisesti ainakin kakkos- ja abivuonna. </p><p></p><p>Aika kumma toi sun kuviksen opes, ettei viittinyt lainkaan opettaa varjostamista. :/ En kyl muista, et meille olis opastettu varjostamista yläasteella, mut ei meitä muistaakseni sen tekoa pakotettukaan. Meillä kuvislinjan peruskuvistunneilla on ollut kurssikohtaisesti jotain perus taidekäsityksistä, väreistä, sommittelusta, visuaalisesta viestinnästä ja taidehistoriasta. Eli siis kuvislinjalaisten peruskuviskursseilla ei ole ollut erityistä opastusta eri tekniikoiden käytössä, mutta kuvallisia töitä meillä on tietty ollut. Näitä tekniikkoihin perehtymistä on ollut lähinnä valinnaisissa kuvistyöpajakursseilla, esimerkiksi valinnaisessa elävän mallin piirtämisen kurssilla opetettiin ihmisen anatomian piirtämistä, ja uskon, että tutlivan piirtämisen kurssilla on varjostuksen opastamista. 😇 Ja siis meidän kuvislinjalaisten on pitänyt suorittaa vähintään 12 kuviskurssia, joista oisko 6-7 ollut pakollisia. </p><p></p><p>Mullekin ihmisiin kiintyminen on tuottanut vaikeuksia, ja itse tartten aikaa muihin tutustuessa. On vaikee käsittää, miten jotkut voi jo viikon päästä olla läheisiä kavereita keskenään. :D Mun tutun eksä (silloinen tyttöystävä) aloitti viime syksynä lukio-opinnot, ja huomasin Instasta, kuinka hän jo ekana päivänä tutustui moniin sen luokkalaisiin ja jopa yhteen meidän koulun kakkosvuoden kuvislinjalaiseen! D: Olin ihan järkyttynyt siitä, että miten joku voi tutustua muihin jo heti ekana päivänä. Joku Demissä kerran sanoi, että aatteli uuden koulun aloitamisen olevan hänelle uusi hyvä alku, mut todellisuus oli toista, kun kaveriporukat kokoontu jo ekana koulupäivänä. D': Omalla kohdalla ei lukiossa tyypit heti ekana päivänä kamui ollut, mut kai sit tokana päivänä juttu alkoi tutustumisleikkien (en tarkoita sitä tutustumisleikkihetkeä, jossa pidettiin kysymyksiä) mukana menee. Mut olis hirveetä, jos tyypit olis jo hyvii frendei ekana päivänä, kun oon korkeakoulussa. Olis hirveetä olla uudella opiskelupaikkakunnalla yksin. :( </p><p></p><p>Ää, jatkan vastauksen kirjoittamista myöhemmin. Pitää nyt mennä. 🪐</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 36038, member: 89"] Itekin kävin ykkösvuonna useesti ja kerran kakkosvuonna kuraattorin luona, ja tapaamisissa puhuttiin paljon tästä mun lukion yksinäisyydestä. Samalla oon siitä puhunut myös erityisopettajan kaa, jota oon tapaillut säännöllisesti ainakin kakkos- ja abivuonna. Aika kumma toi sun kuviksen opes, ettei viittinyt lainkaan opettaa varjostamista. :/ En kyl muista, et meille olis opastettu varjostamista yläasteella, mut ei meitä muistaakseni sen tekoa pakotettukaan. Meillä kuvislinjan peruskuvistunneilla on ollut kurssikohtaisesti jotain perus taidekäsityksistä, väreistä, sommittelusta, visuaalisesta viestinnästä ja taidehistoriasta. Eli siis kuvislinjalaisten peruskuviskursseilla ei ole ollut erityistä opastusta eri tekniikoiden käytössä, mutta kuvallisia töitä meillä on tietty ollut. Näitä tekniikkoihin perehtymistä on ollut lähinnä valinnaisissa kuvistyöpajakursseilla, esimerkiksi valinnaisessa elävän mallin piirtämisen kurssilla opetettiin ihmisen anatomian piirtämistä, ja uskon, että tutlivan piirtämisen kurssilla on varjostuksen opastamista. 😇 Ja siis meidän kuvislinjalaisten on pitänyt suorittaa vähintään 12 kuviskurssia, joista oisko 6-7 ollut pakollisia. Mullekin ihmisiin kiintyminen on tuottanut vaikeuksia, ja itse tartten aikaa muihin tutustuessa. On vaikee käsittää, miten jotkut voi jo viikon päästä olla läheisiä kavereita keskenään. :D Mun tutun eksä (silloinen tyttöystävä) aloitti viime syksynä lukio-opinnot, ja huomasin Instasta, kuinka hän jo ekana päivänä tutustui moniin sen luokkalaisiin ja jopa yhteen meidän koulun kakkosvuoden kuvislinjalaiseen! D: Olin ihan järkyttynyt siitä, että miten joku voi tutustua muihin jo heti ekana päivänä. Joku Demissä kerran sanoi, että aatteli uuden koulun aloitamisen olevan hänelle uusi hyvä alku, mut todellisuus oli toista, kun kaveriporukat kokoontu jo ekana koulupäivänä. D': Omalla kohdalla ei lukiossa tyypit heti ekana päivänä kamui ollut, mut kai sit tokana päivänä juttu alkoi tutustumisleikkien (en tarkoita sitä tutustumisleikkihetkeä, jossa pidettiin kysymyksiä) mukana menee. Mut olis hirveetä, jos tyypit olis jo hyvii frendei ekana päivänä, kun oon korkeakoulussa. Olis hirveetä olla uudella opiskelupaikkakunnalla yksin. :( Ää, jatkan vastauksen kirjoittamista myöhemmin. Pitää nyt mennä. 🪐 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks aina epäonnistun ihmisiin tutustumisessa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja