Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks aina epäonnistun ihmisiin tutustumisessa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 36112" data-attributes="member: 89"><p>Ja jatkan siitä, mihin jäin. </p><p></p><p>Niin siis lukion alussa en uskaltanut jutella tyypeille, kun pelkäsin, että kuitenkin joutuisin torjutuksi peruskouluaikojen tavoin, ja siinä samalla ehti muut tutustuu toisiinsa. :( Oon kyl tän jälkeen yrittänyt mennä porukkoihik mukaan, mut sisäänpääsyä ei ole tullut. Taisin varmaan kertoo, että yks mun silloinen outcast-luokkalainen sai kavereita lukion ekan vuoden lopulla. Tää antais vähäsen ymmärtää, ettei mun ulkopuolisuuden syy olis nimenomaan se, että yritin lyöttäytyä mukaan liian myöhään. </p><p></p><p>Ja oon vähäsen samaa mieltä tosta, että tänne emojit sopii paremmin kuin Demiin. Nimittäin tykkään siitä, kuinka täällä niillä on oma ulkoasunsa. 🫖</p><p></p><p>Ja mä katoin sen Jennysvoicesin kiusaamisvideon lopun uudestaan tos joku päivä ja se sanoikin, että sillä kiusaaminen loppui yläasteen jälkeen. Se siis sanoi muistaakseni itkeneensä ilonsa yläasteen loputtua. Mutta tästä voi olettaa, että hänen elämänsä meni parempaan suuntaan toisen asteen oppilaitoksessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 36112, member: 89"] Ja jatkan siitä, mihin jäin. Niin siis lukion alussa en uskaltanut jutella tyypeille, kun pelkäsin, että kuitenkin joutuisin torjutuksi peruskouluaikojen tavoin, ja siinä samalla ehti muut tutustuu toisiinsa. :( Oon kyl tän jälkeen yrittänyt mennä porukkoihik mukaan, mut sisäänpääsyä ei ole tullut. Taisin varmaan kertoo, että yks mun silloinen outcast-luokkalainen sai kavereita lukion ekan vuoden lopulla. Tää antais vähäsen ymmärtää, ettei mun ulkopuolisuuden syy olis nimenomaan se, että yritin lyöttäytyä mukaan liian myöhään. Ja oon vähäsen samaa mieltä tosta, että tänne emojit sopii paremmin kuin Demiin. Nimittäin tykkään siitä, kuinka täällä niillä on oma ulkoasunsa. 🫖 Ja mä katoin sen Jennysvoicesin kiusaamisvideon lopun uudestaan tos joku päivä ja se sanoikin, että sillä kiusaaminen loppui yläasteen jälkeen. Se siis sanoi muistaakseni itkeneensä ilonsa yläasteen loputtua. Mutta tästä voi olettaa, että hänen elämänsä meni parempaan suuntaan toisen asteen oppilaitoksessa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks aina epäonnistun ihmisiin tutustumisessa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja