Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks aina epäonnistun ihmisiin tutustumisessa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 37097" data-attributes="member: 89"><p>Joo, itelläkin lukiossa kavereiden saanti ei oikeen onnistunut, vaikka kyl joitakin muutamii kamui tuli löydettyy. :D Tosin ei ne kyl silleen läheisiä kavereita ole/olleet, joiden kaa olis tullut vaikka hengailtuu koulun käytävil välkillä ja syötyy yhessä ruokalassa. Ja no, en koe olevani sen arempi mitä peruskoulussa olin, mutta kyl mulla sosiaaliset suhteet on kutistuneet ja yksinäisyys lisääntynyt lukioaikana. Koska lukiossa meni ihmisiin tutustuminen vähän mönkään, niin tulee semmonen olo, ettei korkeakouluskaan tulis kavereita saatuu. :/</p><p></p><p>Kyl tääl netissä jutellessa tulee mukava olo, kun voi ilmaista omat murheensa ja asiansa julki anonyymisti, ja samalla huomaa, etten ole ainut näiden ongelmien kaa. Oon huomannut, et tääl Varasijassa monilla on ollut kamppailua yksinäisyyden ja muiden ongelmien kaa. Ja oon joskus netissä kavereita saanut, mut ei oo vaan heidän kaa tullut oltuu tekemisissä moniin vuosiin, tosin yhen kaa juttelin niitä näitä tossa viime joululomalla pitkästä aikaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 37097, member: 89"] Joo, itelläkin lukiossa kavereiden saanti ei oikeen onnistunut, vaikka kyl joitakin muutamii kamui tuli löydettyy. :D Tosin ei ne kyl silleen läheisiä kavereita ole/olleet, joiden kaa olis tullut vaikka hengailtuu koulun käytävil välkillä ja syötyy yhessä ruokalassa. Ja no, en koe olevani sen arempi mitä peruskoulussa olin, mutta kyl mulla sosiaaliset suhteet on kutistuneet ja yksinäisyys lisääntynyt lukioaikana. Koska lukiossa meni ihmisiin tutustuminen vähän mönkään, niin tulee semmonen olo, ettei korkeakouluskaan tulis kavereita saatuu. :/ Kyl tääl netissä jutellessa tulee mukava olo, kun voi ilmaista omat murheensa ja asiansa julki anonyymisti, ja samalla huomaa, etten ole ainut näiden ongelmien kaa. Oon huomannut, et tääl Varasijassa monilla on ollut kamppailua yksinäisyyden ja muiden ongelmien kaa. Ja oon joskus netissä kavereita saanut, mut ei oo vaan heidän kaa tullut oltuu tekemisissä moniin vuosiin, tosin yhen kaa juttelin niitä näitä tossa viime joululomalla pitkästä aikaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks aina epäonnistun ihmisiin tutustumisessa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja