Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
miks ihmissuhteet on niin vaikeita
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 116951" data-attributes="member: 474"><p>Feel u bro, vihaan ihmissuhteita yli kaiken. Itellä ex-bff oli mun paras ystävä yli 10v, kunnes yhtäkkii hylkäs. Kun nyt kesällä, puol vuotta hylkäyksen jälkeen, kerroin sille, miten paha olo mulle siitä hylkäyksestä tuli ja mitä kaikki ongelmii se aiheutti, tyyppi väitti että mä oon aiheuttanu sille masennuksen jo neljä vuotta sitten. Joopa joo</p><p></p><p>Mun mielestä sussa ei oo mitään vikaa, sä et vaan oo löytäny vielä oikeita ihmisiä ympärilles. Tiiän miten turhalta ja tylsältä toi lause kuulostaa, mutta se on oikeesti mahollista. Toi dramaattisuus on ihan ymmärrettävää kaikkien sun kokemien asioiden jälkeen eikä sen pitäis olla mikään syy jättää sua yksin</p><p></p><p>Oikee ystävä on sellanen, että se ei vaan randomisti dumppaa, vaan kysyy mikä on vialla. Jos joku on sulle oikeesti läheinen, sulla ei myöskään pitäs olla tarvetta joutuu miettimään, ootko sä liikaa vai liian vähän. Muista se. Ystävien on tarkotus saada aikaan se tunne, että sä oot hyvä just sellasena kun oot - ja tarvittaes kertoo syyllistämättä, jos joku sun käytöksessä ei oo niiden mielestä ok</p><p></p><p>Ootko vaihtamas kouluu tai työpaikkaa lähiaikoina? Koulun vaihtamisen tai uuden työpaikan kautta voi yllättäen löytää samanhenkisii ihmisii. Älä koita tunkee mihinkään isoon, valmiiseen porukkaan, vaan luo ennemmin yhteyksii sellasiin yksin kulkeviin tyyppeihin. Itellä se on ainakin toiminu tosi hyvin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 116951, member: 474"] Feel u bro, vihaan ihmissuhteita yli kaiken. Itellä ex-bff oli mun paras ystävä yli 10v, kunnes yhtäkkii hylkäs. Kun nyt kesällä, puol vuotta hylkäyksen jälkeen, kerroin sille, miten paha olo mulle siitä hylkäyksestä tuli ja mitä kaikki ongelmii se aiheutti, tyyppi väitti että mä oon aiheuttanu sille masennuksen jo neljä vuotta sitten. Joopa joo Mun mielestä sussa ei oo mitään vikaa, sä et vaan oo löytäny vielä oikeita ihmisiä ympärilles. Tiiän miten turhalta ja tylsältä toi lause kuulostaa, mutta se on oikeesti mahollista. Toi dramaattisuus on ihan ymmärrettävää kaikkien sun kokemien asioiden jälkeen eikä sen pitäis olla mikään syy jättää sua yksin Oikee ystävä on sellanen, että se ei vaan randomisti dumppaa, vaan kysyy mikä on vialla. Jos joku on sulle oikeesti läheinen, sulla ei myöskään pitäs olla tarvetta joutuu miettimään, ootko sä liikaa vai liian vähän. Muista se. Ystävien on tarkotus saada aikaan se tunne, että sä oot hyvä just sellasena kun oot - ja tarvittaes kertoo syyllistämättä, jos joku sun käytöksessä ei oo niiden mielestä ok Ootko vaihtamas kouluu tai työpaikkaa lähiaikoina? Koulun vaihtamisen tai uuden työpaikan kautta voi yllättäen löytää samanhenkisii ihmisii. Älä koita tunkee mihinkään isoon, valmiiseen porukkaan, vaan luo ennemmin yhteyksii sellasiin yksin kulkeviin tyyppeihin. Itellä se on ainakin toiminu tosi hyvin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
miks ihmissuhteet on niin vaikeita
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja