Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miks koen paineita siitä kun melkei kaikki muut frendit käy töissä paitsi mä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="redneck276" data-source="post: 133648" data-attributes="member: 10"><p>Pari viikkoa vanha keskustelu jo, mutta ei kai tuollaisesta kannata ottaa paineita.</p><p></p><p>Enhän minäkään ole missään säännöllisessä töissä ollut kun on pitänyt kouluun keskittyä. Eihän siinä millään ehdi tekemään kaikkea jos ensiksi on päivän koulussa ja illat töissä. Viikonloppunakin tekisi kovaa kun silloin on juuri se hetki ottaa rauhallisemmin eikä ole samanlaista kiirettä kuin arkena. Vaikka olisi ollutkin joku työpaikka niin vähän mysteeri olisi ollut millä ihmeellä olisin sinne mennyt. Asun kauempana kaupungista, eli olisin voinut joutua polkemaan pyörällä säällä kuin säällä 5-20km per suunta riippuen paikan sijainnista. Sitten jos pyörästä olisi mennyt rengas puhki ei olisi tarvinnut lähteä töihin.</p><p></p><p>Kesät on taas lomailua varten. Suomen kesä on muutenkin lyhyt. Kesätyöt on vähän sellaisia että mielestäni suurempi hyöty on työkokemuksen saaminen kuin itse raha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="redneck276, post: 133648, member: 10"] Pari viikkoa vanha keskustelu jo, mutta ei kai tuollaisesta kannata ottaa paineita. Enhän minäkään ole missään säännöllisessä töissä ollut kun on pitänyt kouluun keskittyä. Eihän siinä millään ehdi tekemään kaikkea jos ensiksi on päivän koulussa ja illat töissä. Viikonloppunakin tekisi kovaa kun silloin on juuri se hetki ottaa rauhallisemmin eikä ole samanlaista kiirettä kuin arkena. Vaikka olisi ollutkin joku työpaikka niin vähän mysteeri olisi ollut millä ihmeellä olisin sinne mennyt. Asun kauempana kaupungista, eli olisin voinut joutua polkemaan pyörällä säällä kuin säällä 5-20km per suunta riippuen paikan sijainnista. Sitten jos pyörästä olisi mennyt rengas puhki ei olisi tarvinnut lähteä töihin. Kesät on taas lomailua varten. Suomen kesä on muutenkin lyhyt. Kesätyöt on vähän sellaisia että mielestäni suurempi hyöty on työkokemuksen saaminen kuin itse raha. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Miks koen paineita siitä kun melkei kaikki muut frendit käy töissä paitsi mä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja