Aihe vapaa miks pitää aina olla niin ulkopuolinen olo::D

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,065
meillä on koulussa sellanen viien tyypin kaveriporukka ku ollaan samalla alalla kaikki. ei tavallaan olla mitään ylimpiä ystäviä mutta sanoisin kuitenki että hyviä kavereita.

yhellä niistä oli tällä viikolla synttärit ja sillä on meän porukassa yks vähän ”parempi kaveri” niin ne on suunnitellu juomia ja vaatteita jne sinne pitkin viikkoa. en nyt aatellu tästä mitään ihmeellistä ku ne juo yhessä aika usein :D

eilen tajusin kuitenki että sinne on menossa kaikki neljä mun kaveria ja tietty jonku verran niitten muitaki kavereita + poikaystävät. ja mulle ei oo sanallakaan vihjattu että oisin tervetullut.. vähän kyllä vituttaa ja itkettää kun ne on nyt juhlimassa parin kilometrin päässä meiltä :(

en edes oikein usko että oisin saanu vanhemmilta lupaa mennä mutta ois ihan kivaa jos ois kuitenki sanottu että ”tuu jos pääset” tai jotaki

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,065
vaikka rehellisesti en ees tiiä mitä vingun taas ko yhyy ei oo kavereita

mistä saan elämän

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,842
Ei kai *lkoholijuomia?! Hyi yök..

Entä jos sinulle ei ole vihjattu juhlista siksi, koska sinulla ei tällä hetkellä ole poikaystävää ja ne ovat ns. swingers-partyt?

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,065
Ei kai *lkoholijuomia?! Hyi yök..

Entä jos sinulle ei ole vihjattu juhlista siksi, koska sinulla ei tällä hetkellä ole poikaystävää ja ne ovat ns. swingers-partyt?
tietenki alkoholia 🤨

en tiiä mikä on swingers-party mutta ehkä :D

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
766
Muistan kun teininä kaikki mun kaverit oli aloittaneet ryyppäämisen jos about 14-vuotiaina ja itse jäin ulkopuolelle, koska en halunnut juoda alaikäisenä. Kerran kaveri sanoi sit että ”oltais me sut kutsuttu, mutta kun sä et juo niin aateltiin ettet halua” :D silleen joo en EHKÄ ois viihtynyt, mutta oisin kuitenkin EHKÄ voinut saada uusia kavereita ja kokemuksia. Mutta joo sellasta se välillä oli, onneks sit kuitenkin välillä mua pyydettiin ulos hengailemaan vaikka sekin oli melko harvinaista.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,842
Muistan kun teininä kaikki mun kaverit oli aloittaneet ryyppäämisen jos about 14-vuotiaina ja itse jäin ulkopuolelle, koska en halunnut juoda alaikäisenä. Kerran kaveri sanoi sit että ”oltais me sut kutsuttu, mutta kun sä et juo niin aateltiin ettet halua” :D silleen joo en EHKÄ ois viihtynyt, mutta oisin kuitenkin EHKÄ voinut saada uusia kavereita ja kokemuksia. Mutta joo sellasta se välillä oli, onneks sit kuitenkin välillä mua pyydettiin ulos hengailemaan vaikka sekin oli melko harvinaista.
Tämä on autistisin syy ikinä "en halua juoda ennen kuin olen 18", kuin se maaginen päivämäärä tekisi maksasta superkestävän tai jotain.

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,065
en tajua miks ei vaan kysytä mukaan :D ja eihän se nyt vakavaa olis vaikka juo vähän alaikäsenäki

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja