Aihe vapaa Miks se musta tykkäis

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Tai siis tiiän että se tykkää musta ja mie siitä mutta vähän vaikea uskoa ko näytän tältä eikä tyyliin kukaan oo ikinä tykänny musta..

Mutta ollaan nähty nyt kolme kertaa silleen kunnolla ja se on aivan ihana!! Siis musta tuntuu siltä että tää vois jopa oikeesti toimia :D ollaan juteltu kaikkea eikä oo ollu semmosia ak hiljasia hetkiä. Siis ollaan oltu hiljaaki mutta se ei oo ollu mitenkään kiusallista :D

Viimeks ko nähtiin nii jossaki kohtaa vaan maattiin vierekkäin sen sängyllä (huisaatana oli kapea sänky) ja jopa _pussattiin_!!! En oo ikinä pussannu kettään muuta (ok en oo myöskään käyny kenenkään pojan tykönä tai mittään).
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Tai siis tiiän että se tykkää musta ja mie siitä mutta vähän vaikea uskoa

Me juteltiin puolison kans viesteillä ihan tyhjänpäiväsyyksiä VUOSI ennenku tavattiin livenä koska molemmat luuli koko sen ajan ettei toinen oo kiinnostunut :'D
Epäröinti tuhlaa aikaa ja mahdollisuuksia.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Me juteltiin puolison kans viesteillä ihan tyhjänpäiväsyyksiä VUOSI ennenku tavattiin livenä koska molemmat luuli koko sen ajan ettei toinen oo kiinnostunut :'D
Epäröinti tuhlaa aikaa ja mahdollisuuksia.
APUA vuosi??? :D

mutta ärsyttää ko tiiän että sillä on snäpissä mua paljon paremman näkösiä tyttöjä.. taisiis ei se edes snäppää niille mutta silti. Eikä mua haittais vaikka snäppäis mutta hankala uskoa että se ”valittis” mut ko oiskai sillä parempiaki vaihtoehtoja :Dd
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
APUA vuosi??? :D

mutta ärsyttää ko tiiän että sillä on snäpissä mua paljon paremman näkösiä tyttöjä.. taisiis ei se edes snäppää niille mutta silti. Eikä mua haittais vaikka snäppäis mutta hankala uskoa että se ”valittis” mut ko oiskai sillä parempiaki vaihtoehtoja :Dd
Kirittiin onneksi tuhlattua aikaa aika tehokkaasti, yhteenmuutot, asuntolainat, kihlat ymsyms hoitu ilman vastaavia viivyttelyjä :'D

Kauneus on katsojan silmissä, mun puolison eksä on jonkin sortin malli mutta siitä huolimatta se kattoo mieluummin tämmöstä hobittia rämpimässä kumppareissa ja pitkissä kalsareissa pitkin pihoja 🤷 jonkun silmissä mun puoliso taas saattas olla vanha ja raihnas mun rinnalle mutta ite en vaihtais.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
APUA vuosi??? :D

mutta ärsyttää ko tiiän että sillä on snäpissä mua paljon paremman näkösiä tyttöjä.. taisiis ei se edes snäppää niille mutta silti. Eikä mua haittais vaikka snäppäis mutta hankala uskoa että se ”valittis” mut ko oiskai sillä parempiaki vaihtoehtoja :Dd
Löytyy munkin poikaystävän Snäpistä kauniimpia tyttöjä ku minä (se on pariin kertaan ite vaa antanu puhelimensa mulle ja sanonu että snäppää mun puolesta ku ei ite jaksa :D)
Ja siis nimenomaan mun mielestä osa niistä tyttöistä on palijon kauniimpia ku minä mut mun poikaystävä ajattelee just toisin päin :P
Että kauneus on katsojan silmässä, munki mielestä se on komein ja söpöin poika maailmassa mut sit yheltäki kaveriltaki sain kuulla miesmakuni olevan erittäin outo xD
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Löytyy munkin poikaystävän Snäpistä kauniimpia tyttöjä ku minä (se on pariin kertaan ite vaa antanu puhelimensa mulle ja sanonu että snäppää mun puolesta ku ei ite jaksa :D)
Ja siis nimenomaan mun mielestä osa niistä tyttöistä on palijon kauniimpia ku minä mut mun poikaystävä ajattelee just toisin päin :P
Että kauneus on katsojan silmässä, munki mielestä se on komein ja söpöin poika maailmassa mut sit yheltäki kaveriltaki sain kuulla miesmakuni olevan erittäin outo xD
Kirittiin onneksi tuhlattua aikaa aika tehokkaasti, yhteenmuutot, asuntolainat, kihlat ymsyms hoitu ilman vastaavia viivyttelyjä :'D

Kauneus on katsojan silmissä, mun puolison eksä on jonkin sortin malli mutta siitä huolimatta se kattoo mieluummin tämmöstä hobittia rämpimässä kumppareissa ja pitkissä kalsareissa pitkin pihoja 🤷 jonkun silmissä mun puoliso taas saattas olla vanha ja raihnas mun rinnalle mutta ite en vaihtais.
Se on oikeasti hankalaa ko tietää kyllä että toinen tykkää siitä miltä näytän mutta itellä hankala uskoa :D ja kavereitten mielestä se on ihan maksimissaan ”aivan ok näkönen”
 
Ylös Pohja