Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 76077" data-attributes="member: 34"><p>En tajuu nyt tätä. Aloin miettimään suutelukokemuksiani (joita ei hirveän paljon ole) ja ainoat mitkä nousi mieleeni joihin ei liittynyt ällötystä juuri yhtään oli t:n ja j:n kanssa ja niihin molempiin olin ihastunut. Ja suurin osa joita oon suudellu on ollu semmosia mihin en oo ollu ihastunu, paitsi no, sit se mun ex-säätö johon olin jossain vaiheessa ainakin vähän ihastunut mut silti se suutelu ällötti. Ja sit lapsena oli myös joku kokemus että pussailin naapurin pojan kanssa josta tykkäsin mut silti se tuntui vähän ällöttävältä, niiku fyysisesti ne huulet, en tiiä, ei vaa oo vissii mun juttu. Tästä vedän nyt sen johtopäätöksen että ehkä suuteleminen ei yleisesti ottaen oo vaan musta kivaa. Ehkä joskus harvoin kuten ne j:n ja t:n kanssa oli ihan okei, ei juurikaan ällöttäviä kokemuksia mut saatto siinäkin olla pikkusen ahistusta, mut ehkä se johtu enemmän jännityksestä sitten. Ehkä mä oon enemmän sellanen ihminen joka ei tykkää suutelusta niinkään mutta pikkupusut on ok ja sitten tyyliin joku halailu D: koska niiku, vaikka oisin kuinka rakastunu johonki nii mulla ei kai kovin usein tuu siitäkää sellasta oloa et haluun suudella sitä vaan enemmänkin sellane et haluun halii ja esim pussata poskelle tai sillee pienesti huulille tai jotain. Liittyyks tää kenties mun grayseksuaalisuuteen :DD Se on niin hassua että ihastun niin pirun voimakkaasti mutta silti suuteleminen useimmiten ällöttää (vaikka ei ihan aina). Mut jotenkin mulla ei yleensä tuu tarve suudella ketään paitsi joskus mut yleensä se on enemmän sellast et saisinpa olla ton lähellä ja ehkä jotenki pienesti pussailla tai jotaki. Seki oli nii järkyttävä tilanne ku joskus 2019 olin baarissa ja juteltii jonku jätkän kaa ja en tiedä tykkäsinkö siitä jopa vähän tai sitten en, mut aina kun se halus suudella ni olin sillee ei hyi helvetti älä nyt taas alota. Siis päässäni ajattelin. Välillä suutelin sitä mut se oli niiiiiiiiin ällöttävää siis hyi helvetti oksettaa vieläkin ajatella sitä. Olin ihan et ei vittu päästäkää mut pois täst tilanteesta. Oon jotenki nyt kai tullu sit siihen tulokseen et ehkä tää liittyy mun grayseksuaalisuuteen. Et seksi ja suuteleminen harvemmin kiinnostaa, ehkä joskus mut nii, harvemmin?? Oon jotenki ajatellu et se liittyy siihen etten oo ollu tarpeeksi ihastunut mut nyt must tuntuu et se on ihan yleisestikin varmaan se suutelu kenen kanssa tahansa? Pikkupusut on viel ihan okei, tosin kyllä nekin saattaa ällöttää mut nii en tiiä. Lol. No nyt kun tiedän tän asian itestäni ni mun on ehkä helpompi sanoo jos joku haluaa suudella et meh en tykkää siitä puuhasta yleensä?? :D oikeest mitä vittua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 76077, member: 34"] En tajuu nyt tätä. Aloin miettimään suutelukokemuksiani (joita ei hirveän paljon ole) ja ainoat mitkä nousi mieleeni joihin ei liittynyt ällötystä juuri yhtään oli t:n ja j:n kanssa ja niihin molempiin olin ihastunut. Ja suurin osa joita oon suudellu on ollu semmosia mihin en oo ollu ihastunu, paitsi no, sit se mun ex-säätö johon olin jossain vaiheessa ainakin vähän ihastunut mut silti se suutelu ällötti. Ja sit lapsena oli myös joku kokemus että pussailin naapurin pojan kanssa josta tykkäsin mut silti se tuntui vähän ällöttävältä, niiku fyysisesti ne huulet, en tiiä, ei vaa oo vissii mun juttu. Tästä vedän nyt sen johtopäätöksen että ehkä suuteleminen ei yleisesti ottaen oo vaan musta kivaa. Ehkä joskus harvoin kuten ne j:n ja t:n kanssa oli ihan okei, ei juurikaan ällöttäviä kokemuksia mut saatto siinäkin olla pikkusen ahistusta, mut ehkä se johtu enemmän jännityksestä sitten. Ehkä mä oon enemmän sellanen ihminen joka ei tykkää suutelusta niinkään mutta pikkupusut on ok ja sitten tyyliin joku halailu D: koska niiku, vaikka oisin kuinka rakastunu johonki nii mulla ei kai kovin usein tuu siitäkää sellasta oloa et haluun suudella sitä vaan enemmänkin sellane et haluun halii ja esim pussata poskelle tai sillee pienesti huulille tai jotain. Liittyyks tää kenties mun grayseksuaalisuuteen :DD Se on niin hassua että ihastun niin pirun voimakkaasti mutta silti suuteleminen useimmiten ällöttää (vaikka ei ihan aina). Mut jotenkin mulla ei yleensä tuu tarve suudella ketään paitsi joskus mut yleensä se on enemmän sellast et saisinpa olla ton lähellä ja ehkä jotenki pienesti pussailla tai jotaki. Seki oli nii järkyttävä tilanne ku joskus 2019 olin baarissa ja juteltii jonku jätkän kaa ja en tiedä tykkäsinkö siitä jopa vähän tai sitten en, mut aina kun se halus suudella ni olin sillee ei hyi helvetti älä nyt taas alota. Siis päässäni ajattelin. Välillä suutelin sitä mut se oli niiiiiiiiin ällöttävää siis hyi helvetti oksettaa vieläkin ajatella sitä. Olin ihan et ei vittu päästäkää mut pois täst tilanteesta. Oon jotenki nyt kai tullu sit siihen tulokseen et ehkä tää liittyy mun grayseksuaalisuuteen. Et seksi ja suuteleminen harvemmin kiinnostaa, ehkä joskus mut nii, harvemmin?? Oon jotenki ajatellu et se liittyy siihen etten oo ollu tarpeeksi ihastunut mut nyt must tuntuu et se on ihan yleisestikin varmaan se suutelu kenen kanssa tahansa? Pikkupusut on viel ihan okei, tosin kyllä nekin saattaa ällöttää mut nii en tiiä. Lol. No nyt kun tiedän tän asian itestäni ni mun on ehkä helpompi sanoo jos joku haluaa suudella et meh en tykkää siitä puuhasta yleensä?? :D oikeest mitä vittua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja