Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 76079" data-attributes="member: 34"><p>Okei okei tää on mahtavaa koska luin muiden kokemuksia muun muassa avenilta niin emt ilmeisesti tää on aika perus ja ehkä se ei välttämättä liity aseksuaalisuuteen mutta voi liittyä.</p><p></p><p>Mut silleen, ku ne mitä pussailin t:n ja j:n kanssa ni neki oli aika pieniä pusuja tbh niin ehkä täs on vaa enemmän kyse siit et tykkään lähinnä semmosista, ehkä joskus harvoin muukin saattaa olla ok. Toki eri ihmisten kanssa voi olla erilaista. Ja aina pikkupusutkaan ei tunnu yhtään hyviltä vaan helvetin ällöttäviltä, mut siis yleisesti ottaen ne on ihan tolerable ainakin mul. Kai sen sit huomaa et jos ällöttää tulevaisuudessakin tai nii. Pitäs vaa olla pokkaa sit sanoo sille ihmiselle että en tykkää, ja että se ei välttämättä johdu siitä etten tykkäis siitä ihmisestä silti 🤔🤔🤔 tbh jos mietin vaikka että suutelisin sitä mun entistä opettajaa josta edelleen vitun paljon tykkään, niin en tiiä tuntuisko se ällöltä mut ei se ny varmaan mikään välttämättömyyskään olis. Haluisin tietenkin olla sen lähellä ja oon aina halunnu, oon nii sekasin siit vielki, mut en tiiä koenko tarvetta mitenkään intohimoisesti suudella sen kanssa tms. Mut tavallaan loogista koska miks mä nyt suutelemiseen kokisin hirveesti tarvetta ku sehän on aika seksuaalista ottaen huomioon että oon kummiski grace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 76079, member: 34"] Okei okei tää on mahtavaa koska luin muiden kokemuksia muun muassa avenilta niin emt ilmeisesti tää on aika perus ja ehkä se ei välttämättä liity aseksuaalisuuteen mutta voi liittyä. Mut silleen, ku ne mitä pussailin t:n ja j:n kanssa ni neki oli aika pieniä pusuja tbh niin ehkä täs on vaa enemmän kyse siit et tykkään lähinnä semmosista, ehkä joskus harvoin muukin saattaa olla ok. Toki eri ihmisten kanssa voi olla erilaista. Ja aina pikkupusutkaan ei tunnu yhtään hyviltä vaan helvetin ällöttäviltä, mut siis yleisesti ottaen ne on ihan tolerable ainakin mul. Kai sen sit huomaa et jos ällöttää tulevaisuudessakin tai nii. Pitäs vaa olla pokkaa sit sanoo sille ihmiselle että en tykkää, ja että se ei välttämättä johdu siitä etten tykkäis siitä ihmisestä silti 🤔🤔🤔 tbh jos mietin vaikka että suutelisin sitä mun entistä opettajaa josta edelleen vitun paljon tykkään, niin en tiiä tuntuisko se ällöltä mut ei se ny varmaan mikään välttämättömyyskään olis. Haluisin tietenkin olla sen lähellä ja oon aina halunnu, oon nii sekasin siit vielki, mut en tiiä koenko tarvetta mitenkään intohimoisesti suudella sen kanssa tms. Mut tavallaan loogista koska miks mä nyt suutelemiseen kokisin hirveesti tarvetta ku sehän on aika seksuaalista ottaen huomioon että oon kummiski grace [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja