Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tulisydän" data-source="post: 77917" data-attributes="member: 172"><p>Ite ainakin muistan sen, kun me mun entisen poikaystävän kanssa koitettiin suudella, niin ei siitä oikein tullut mitään, kun se vaan tuntui musta liian oudolta/väärältä. D: Vaikka olin kyllä ihastunut siihen ihmiseen, ja sillein... Mutta en muun muassa yhtään tiennyt, miten se suuteleminen käytännössä tehdään. Ja uudet kokemukset jännittää - joten en vissiin sitten uskaltanut edes kunnolla yrittää. Sanovat, että kyllä se sitten ennen pitkää tulee luonnostaan... mutta ei kyllä oikein tuntunut siltä.</p><p></p><p>Hyvin todennäkösesti tää liittyy myös mun demiseksuaalisuuteen. Tuossa vaiheessa me oltiin seurusteltu vasta kai kolmisen kuukautta, joten en mä varmasti ollut vielä ehtinyt mitään <em>kunnollista</em> seksuaalista kiinnostusta kehittää siihen ihmiseen - jolloin ehkä se suuteleminenkaan ei sitten tuntunut kovin "oikealta".</p><p></p><p>Itse asiassa, en vielä puolen vuodenkaan jälkeen ollut uskaltanut edes pussata sitä poskelle. (Tosin, ei se poika itekään ehkä kauheen ymmärtäväisesti/kiltisti mua rohkaissut siihen... Eikä myöskään opettanut mua, miten se suuteleminen tehdään. Se ei tainnut täysin ymmärtää, mikä se mun ongelma asian suhteen tarkkaan ottaen oli.) Koska se poika oli vähän kärsimättömämpi kuin minä, aika pian se sitten kyllästyi, ja jätti mut.</p><p></p><p>Nyt oon tuntenut ko. ihmisen jo niin kauan, että jos me vielä oltaisiin yhdessä, varmaan voisinkin uskaltaa suudella sitä. Mutta koska me ollaan nykyään vaan kavereita, niin... eipä oikein voi. :1 Hmm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tulisydän, post: 77917, member: 172"] Ite ainakin muistan sen, kun me mun entisen poikaystävän kanssa koitettiin suudella, niin ei siitä oikein tullut mitään, kun se vaan tuntui musta liian oudolta/väärältä. D: Vaikka olin kyllä ihastunut siihen ihmiseen, ja sillein... Mutta en muun muassa yhtään tiennyt, miten se suuteleminen käytännössä tehdään. Ja uudet kokemukset jännittää - joten en vissiin sitten uskaltanut edes kunnolla yrittää. Sanovat, että kyllä se sitten ennen pitkää tulee luonnostaan... mutta ei kyllä oikein tuntunut siltä. Hyvin todennäkösesti tää liittyy myös mun demiseksuaalisuuteen. Tuossa vaiheessa me oltiin seurusteltu vasta kai kolmisen kuukautta, joten en mä varmasti ollut vielä ehtinyt mitään [I]kunnollista[/I] seksuaalista kiinnostusta kehittää siihen ihmiseen - jolloin ehkä se suuteleminenkaan ei sitten tuntunut kovin "oikealta". Itse asiassa, en vielä puolen vuodenkaan jälkeen ollut uskaltanut edes pussata sitä poskelle. (Tosin, ei se poika itekään ehkä kauheen ymmärtäväisesti/kiltisti mua rohkaissut siihen... Eikä myöskään opettanut mua, miten se suuteleminen tehdään. Se ei tainnut täysin ymmärtää, mikä se mun ongelma asian suhteen tarkkaan ottaen oli.) Koska se poika oli vähän kärsimättömämpi kuin minä, aika pian se sitten kyllästyi, ja jätti mut. Nyt oon tuntenut ko. ihmisen jo niin kauan, että jos me vielä oltaisiin yhdessä, varmaan voisinkin uskaltaa suudella sitä. Mutta koska me ollaan nykyään vaan kavereita, niin... eipä oikein voi. :1 Hmm. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja