Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 78040" data-attributes="member: 34"><p>Siis mua vituttaa tää :D</p><p></p><p>"Everyone's sex drive is different and there's no such thing as a "normal" libido. But if you find your lack of desire for sex is distressing or it's affecting your relationship, it's a good idea to get help."</p><p>Jotenki häiritsee toi että sen takii pitäs hakee apuu jos se vaikuttaa parisuhteeseen :D jos ei itteä haittaa. Tai sitten miten olis vaikka niin että eroo sitten jos asia on niin iso ongelma, en mä ainakaan mihinkään vitun "eheyttämiseen" suostuis. Hyi vittu kun ahistaa nyt kun tuntuu taas että pitäs olla erilainen ku oikeesti on. Ällöttää, vihaan maailmaan xd mun mielestä toi olis pitäny kirjottaa mieluummin näin: "But if you find your lack of desire for sex is distressing, it's a good idea to get help". Se on vaan silloin jos ihmiselle itselleen on haittaa siitä, jos Itse jollain tapaa kärsii siitä. Ainakin jos mulla olis parisuhde ja se siitä kärsis niin sillon voi voi mutta mä en tossa asiassa kompromisseja tee, en pienintäkään. Mua ällöttää jo valmiiks niin en ikinä ikinä ikinä suostuis seksiin ku vaan ja ainoastaan sillon jos oon satavarma et se ei tunnu pahalta. Ja most of the time se tuntuu ajatuksena jo pahalta niin 🤷🤷🤷🤷 ja mitä enemmän puhutaan että kaikkien pitää haluta seksiä niin sitä enemmän mua vaan alkaa ällöttää. Joo siis tiedän että varmaan moni on sellanen että itseä häiritsee oma libidon puute ja se on ihan ok sillon jos haluu siihen hakee apuu mut mä haluan nyt oikeasti että nää asiat normalisoidaan ja vittu äkkiä. Voi vittu, ei sekään ole normaalia että teininä pelkäsin seurustelua (ja edelleen kai?) Siksi että sit on pakko harrastaa seksiä vaikka ei haluu. Vittu. Haluan että sitä toistellaan niin monta kertaa että tää asia menee jokaisen päähän, että kukaan ei painostais ketään mihinkään ja että kaikki ymmärtäis sen että IKINÄ ei tarvii olla sellasessa tilanteessa missä ei haluu. Sama tuon suutelemisenkin suhteen, aina pitää voida kieltäytyä jos tuntuu inhottavalta</p><p>Mutta sepä ei olekaan ainakaan mun kohdalla toteutunut. En yksinkertaisesti osaa sanoa: "mä en haluu ku mua ällöttää". Siis se olis niin helppoa vaan olla rehellinen mutta mä EN OSAA. vittu se ei voi olla normaalia. Oonkohan yhtä painostettavissa seksiinkin? Mitä jos joudun tilanteeseen jossa en vaan OSAA sanoa mitään ja meen sänkyyn jonkun kanssa vaan siks ja jälkeenpäin kuolen ahistuksee? Toisaalta seksi on sen verran isompi asia kun suutelu että menisin todennäköisesti vaan täysin paniikkiin sellasessa tilanteessa enkä edes pystyis, siis ellen sit oikeest haluis sitä. Mut todennäköisesti jos oikeesti tilanne olis se että mua ahdistaa ja ällöttää enkä oikeasti halua, niin sillon mä luulen että mulla tulis ennemmin jäätävä paniikkikohtaus kuin että suostuisin vastentahtoisesti. Mikä ei toki ole hyvä juttu sekään että sellanen tilanne aiheuttais paniikkikohtauksen. Pitää voida sanoa heti suoraan että en halua, ilman että tilanne menee siihen että yrittää ja sit saa paniikkikohtauksen ku ei haluu. Tulee mieleen se kun olin mun sillosen säädön kanssa ja hommat meni epämukavaks mun puolelta (mutta ei ollu sen kummempaa kun suutelua ja tämmöstä mutta silti en tykännyt kyllä yhtään) ja taas kerran en osannu sanoa että "lopeta, mua ällöttää". Olin sillon vielä kaiken lisäks kännissä joten ajatuskaan ei toiminu ja aattelin et ei tässä mitään mut jälkeenpäin ahisti. Vaikka se oli vaan suutelua ja semmosta, mut joo ällöttävää se oli. Siis joo, mua ahisti myös siinä tilanteessa jonkun verran ja myös jälkeenpäin, mutta ajattelin että ei tää niin paha oo, ei mun tarvii sanoo mitään. MIKS TÄMMÖST TAPAHTUU. onks vika mussa ku en osaa sanoa että hyi vittu älä koske muhun.</p><p></p><p>Hmm hmm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 78040, member: 34"] Siis mua vituttaa tää :D "Everyone's sex drive is different and there's no such thing as a "normal" libido. But if you find your lack of desire for sex is distressing or it's affecting your relationship, it's a good idea to get help." Jotenki häiritsee toi että sen takii pitäs hakee apuu jos se vaikuttaa parisuhteeseen :D jos ei itteä haittaa. Tai sitten miten olis vaikka niin että eroo sitten jos asia on niin iso ongelma, en mä ainakaan mihinkään vitun "eheyttämiseen" suostuis. Hyi vittu kun ahistaa nyt kun tuntuu taas että pitäs olla erilainen ku oikeesti on. Ällöttää, vihaan maailmaan xd mun mielestä toi olis pitäny kirjottaa mieluummin näin: "But if you find your lack of desire for sex is distressing, it's a good idea to get help". Se on vaan silloin jos ihmiselle itselleen on haittaa siitä, jos Itse jollain tapaa kärsii siitä. Ainakin jos mulla olis parisuhde ja se siitä kärsis niin sillon voi voi mutta mä en tossa asiassa kompromisseja tee, en pienintäkään. Mua ällöttää jo valmiiks niin en ikinä ikinä ikinä suostuis seksiin ku vaan ja ainoastaan sillon jos oon satavarma et se ei tunnu pahalta. Ja most of the time se tuntuu ajatuksena jo pahalta niin 🤷🤷🤷🤷 ja mitä enemmän puhutaan että kaikkien pitää haluta seksiä niin sitä enemmän mua vaan alkaa ällöttää. Joo siis tiedän että varmaan moni on sellanen että itseä häiritsee oma libidon puute ja se on ihan ok sillon jos haluu siihen hakee apuu mut mä haluan nyt oikeasti että nää asiat normalisoidaan ja vittu äkkiä. Voi vittu, ei sekään ole normaalia että teininä pelkäsin seurustelua (ja edelleen kai?) Siksi että sit on pakko harrastaa seksiä vaikka ei haluu. Vittu. Haluan että sitä toistellaan niin monta kertaa että tää asia menee jokaisen päähän, että kukaan ei painostais ketään mihinkään ja että kaikki ymmärtäis sen että IKINÄ ei tarvii olla sellasessa tilanteessa missä ei haluu. Sama tuon suutelemisenkin suhteen, aina pitää voida kieltäytyä jos tuntuu inhottavalta Mutta sepä ei olekaan ainakaan mun kohdalla toteutunut. En yksinkertaisesti osaa sanoa: "mä en haluu ku mua ällöttää". Siis se olis niin helppoa vaan olla rehellinen mutta mä EN OSAA. vittu se ei voi olla normaalia. Oonkohan yhtä painostettavissa seksiinkin? Mitä jos joudun tilanteeseen jossa en vaan OSAA sanoa mitään ja meen sänkyyn jonkun kanssa vaan siks ja jälkeenpäin kuolen ahistuksee? Toisaalta seksi on sen verran isompi asia kun suutelu että menisin todennäköisesti vaan täysin paniikkiin sellasessa tilanteessa enkä edes pystyis, siis ellen sit oikeest haluis sitä. Mut todennäköisesti jos oikeesti tilanne olis se että mua ahdistaa ja ällöttää enkä oikeasti halua, niin sillon mä luulen että mulla tulis ennemmin jäätävä paniikkikohtaus kuin että suostuisin vastentahtoisesti. Mikä ei toki ole hyvä juttu sekään että sellanen tilanne aiheuttais paniikkikohtauksen. Pitää voida sanoa heti suoraan että en halua, ilman että tilanne menee siihen että yrittää ja sit saa paniikkikohtauksen ku ei haluu. Tulee mieleen se kun olin mun sillosen säädön kanssa ja hommat meni epämukavaks mun puolelta (mutta ei ollu sen kummempaa kun suutelua ja tämmöstä mutta silti en tykännyt kyllä yhtään) ja taas kerran en osannu sanoa että "lopeta, mua ällöttää". Olin sillon vielä kaiken lisäks kännissä joten ajatuskaan ei toiminu ja aattelin et ei tässä mitään mut jälkeenpäin ahisti. Vaikka se oli vaan suutelua ja semmosta, mut joo ällöttävää se oli. Siis joo, mua ahisti myös siinä tilanteessa jonkun verran ja myös jälkeenpäin, mutta ajattelin että ei tää niin paha oo, ei mun tarvii sanoo mitään. MIKS TÄMMÖST TAPAHTUU. onks vika mussa ku en osaa sanoa että hyi vittu älä koske muhun. Hmm hmm. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Miks suuteleminen tuntuu ällöltä vaikka olisi ihastunu siihen tyyppiin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja