Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miks Venäjä edes haluu laajentua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1405" data-source="post: 94251" data-attributes="member: 1405"><p>XD MITÄ</p><p>oon kuullut paljon asioita siitä mitä Skeletor on tehnyt ja tiedän että hänen käytös on ongelmallista monesta syystä mutta se ei silti poista sitä että ainakin mulle tulee hyvin ikävä olo siitä miten kommentoit ikää ja sukupuolta liittyen täällä olemiseen (ristiriitaista myös koska olet itsekin täysi-ikäinen, vaikka olisitkin yhä toisella asteella). Skeletor on ehkä menneessä käyttäytynyt väärin ja ikävästi, mutta hän on saanut siitä rangaistuksen ja tässäkään keskustelussa ei yhtä lailla henkilökohtaisuuksiin mene kuin sinä</p><p></p><p>enkä ymmärrä miksi ihmeessä vedät esim Makkachinin mukaan tähän ja pitää kohdella noin ikävästi häntä ja muita jotka ei tietääkseni ole sulle mitään tehnyt. itse ainakin olen sitä mieltä että Makkachin on vain hyvää vaikutusta Skeletorille ja oikein asiallinen ja mukavan oloinen ihminen.</p><p></p><p>En haluaisi saarnata mutta menee tunteisiin kun liityin vastikään tänne poistuttuani foorumilta jolla en tuntenut oloani tervetulleeksi ja nyt täälläkin alkaa sama vetoaminen siihen että aikuiset ei saisi täällä olla. tää paikka koostuu kuitenkin pääasiassa entisistä demittäjistä, ja vaikka iso osa tänne siirtyneistä demittäjistä on nuoria, uskon, että he tulevat vielä (jos varasija siis pysyy elossa) pitämään tämän paikan pyörimässä siinäkin vaiheessa kun siirtyvät täysi-ikäisiksi (anteeksi en osaa kirjottaa selvästi ajatuksiani mutta pointti oli että entiset lapsidemittäjätkin kasvaa ja sitten ollaan lähes kaikki pian aikuisia täällä). </p><p>plus meitä on monia aikuisiakin täällä ja ei mun mielestä yhtään mitään ongelmaa siinä, en ainakaan ole nähnyt että aikuset käyttäytyisivät väärin alaikäisiä kohtaan täällä tai mitenkään epäilyttävästi. en toki tiedä ovatko alaikäiset itse samaa mieltä tästä, mutta voivat sitten varmasti kertoa jos kokevat jonkun aikuisen pelottavaksi tai läsnäolon epämiellyttäväksi täällä. (ja voin sanoa tähän väliin että oma viestiboksini on auki jos kokee olonsa jonkun takia turvattomaksi täällä ja kokee ettei yksin voi käsitellä tai viedä asiaa eteenpäin ylläpidolle tms)</p><p></p><p>kiitos ja anteeksi ja kaikkea hyvää kaikille jne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1405, post: 94251, member: 1405"] XD MITÄ oon kuullut paljon asioita siitä mitä Skeletor on tehnyt ja tiedän että hänen käytös on ongelmallista monesta syystä mutta se ei silti poista sitä että ainakin mulle tulee hyvin ikävä olo siitä miten kommentoit ikää ja sukupuolta liittyen täällä olemiseen (ristiriitaista myös koska olet itsekin täysi-ikäinen, vaikka olisitkin yhä toisella asteella). Skeletor on ehkä menneessä käyttäytynyt väärin ja ikävästi, mutta hän on saanut siitä rangaistuksen ja tässäkään keskustelussa ei yhtä lailla henkilökohtaisuuksiin mene kuin sinä enkä ymmärrä miksi ihmeessä vedät esim Makkachinin mukaan tähän ja pitää kohdella noin ikävästi häntä ja muita jotka ei tietääkseni ole sulle mitään tehnyt. itse ainakin olen sitä mieltä että Makkachin on vain hyvää vaikutusta Skeletorille ja oikein asiallinen ja mukavan oloinen ihminen. En haluaisi saarnata mutta menee tunteisiin kun liityin vastikään tänne poistuttuani foorumilta jolla en tuntenut oloani tervetulleeksi ja nyt täälläkin alkaa sama vetoaminen siihen että aikuiset ei saisi täällä olla. tää paikka koostuu kuitenkin pääasiassa entisistä demittäjistä, ja vaikka iso osa tänne siirtyneistä demittäjistä on nuoria, uskon, että he tulevat vielä (jos varasija siis pysyy elossa) pitämään tämän paikan pyörimässä siinäkin vaiheessa kun siirtyvät täysi-ikäisiksi (anteeksi en osaa kirjottaa selvästi ajatuksiani mutta pointti oli että entiset lapsidemittäjätkin kasvaa ja sitten ollaan lähes kaikki pian aikuisia täällä). plus meitä on monia aikuisiakin täällä ja ei mun mielestä yhtään mitään ongelmaa siinä, en ainakaan ole nähnyt että aikuset käyttäytyisivät väärin alaikäisiä kohtaan täällä tai mitenkään epäilyttävästi. en toki tiedä ovatko alaikäiset itse samaa mieltä tästä, mutta voivat sitten varmasti kertoa jos kokevat jonkun aikuisen pelottavaksi tai läsnäolon epämiellyttäväksi täällä. (ja voin sanoa tähän väliin että oma viestiboksini on auki jos kokee olonsa jonkun takia turvattomaksi täällä ja kokee ettei yksin voi käsitellä tai viedä asiaa eteenpäin ylläpidolle tms) kiitos ja anteeksi ja kaikkea hyvää kaikille jne [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miks Venäjä edes haluu laajentua
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja