Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miksi edes teen mitään.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 94741" data-attributes="member: 34"><p>Kiva kun kuuntelen because of you joka on nostalginen biisi ja tulee tosiaan mieleen ne päivät kun olin ehkä 11 tai jotain. Niin kun miettii että oon vaan täysin eri henkilö nyt ja en enää oma itseni millään tavalla. Ei siltä ainakaa tunnu. Must tuntuu et mulle ollaan valehdeltu kun aina ollaan vaan sillee "ei mitään hätää kaikki järjestyy" bitch the fuck eihän järjesty????? Miks vitussa valehtelet? Mun elämä päätty jo kauan sitten, se ei oo ollu normaalia enää pitkään aikaan, mä en oo ollu mä, eikä mun elämä oo ollu mun elämää. On ihan ku mut ois pistetty jonkun toisen maailmaan yhtäkkiä. Eikä tää lopu koskaan. Oon menettänyt jo kaiken sen mitä luulin itsekseni. En oo enää kukaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 94741, member: 34"] Kiva kun kuuntelen because of you joka on nostalginen biisi ja tulee tosiaan mieleen ne päivät kun olin ehkä 11 tai jotain. Niin kun miettii että oon vaan täysin eri henkilö nyt ja en enää oma itseni millään tavalla. Ei siltä ainakaa tunnu. Must tuntuu et mulle ollaan valehdeltu kun aina ollaan vaan sillee "ei mitään hätää kaikki järjestyy" bitch the fuck eihän järjesty????? Miks vitussa valehtelet? Mun elämä päätty jo kauan sitten, se ei oo ollu normaalia enää pitkään aikaan, mä en oo ollu mä, eikä mun elämä oo ollu mun elämää. On ihan ku mut ois pistetty jonkun toisen maailmaan yhtäkkiä. Eikä tää lopu koskaan. Oon menettänyt jo kaiken sen mitä luulin itsekseni. En oo enää kukaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miksi edes teen mitään.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja