Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miksi ihmiset valittaa ettei jaksa käyttää maskia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91246" data-attributes="member: 34"><p>Noh, valinta ja valinta, riippuu siitä että haluaako ensinnäkin pystyy hengittämään ja rokotuksen suhteen riippuu siitä haluaako saada paniikin piikkikammosta. Miinuspuolensa toki molemmissa Mutta ite haluisin kuitenkin voida hengittää kunnolla + en välttämättä haluaisi joutua piikitettäväks + vielä enemmän siinä on sekin että en pysty edelleenkään poistumaan kotoa. Valinta on sinänsä vähän harhaanjohtavasti sanottu kosk se ei oo ihan niin yksinkertainen valinta. Näihin on aika monia syitä mitä ihmiset ei edes tule ajatelleeksi, esim se unohdetaan aika usein että on ihmisiä jotka ei kotoaan pysty poistumaan ees rokotuksen takia.</p><p></p><p>Nää ei tosiaan oo yksinkertaisia asioita. Ite oon valinnu näin koska se on ollu toistaiseksi helpompaa, toki oon välillä käyttänyt maskia sillon kun pystyy ja välillä en, koska oon halunnu pystyy hengittää. Rokotusta en oo voinu edelleenkään ottaa koska ei ne tänne kotiinkaan sitä tuu mulle laittaa. Toki se ei oo ainoo syy, piikkikammot muutenki jne. Mut et ei se ihan vaan yksinkertaisesti "valinta" oo. Siihen vaikuttaa aika moni asia ja ihmiset tekee sen mikä itelle parhaiten sopii. Vaikka se olisi hyvä että kaikki ottais rokotteen jne niin valitettavasti kaikki ei oo niin mustavalkosta. Ja tää ois kiva saada ihmiset ymmärtää. On myös muita asioita kuin korona, on myös piikkikammo jne vaikka kuinka paljon juttuja mitkä tekee asioista hyvinkin monimutkasia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91246, member: 34"] Noh, valinta ja valinta, riippuu siitä että haluaako ensinnäkin pystyy hengittämään ja rokotuksen suhteen riippuu siitä haluaako saada paniikin piikkikammosta. Miinuspuolensa toki molemmissa Mutta ite haluisin kuitenkin voida hengittää kunnolla + en välttämättä haluaisi joutua piikitettäväks + vielä enemmän siinä on sekin että en pysty edelleenkään poistumaan kotoa. Valinta on sinänsä vähän harhaanjohtavasti sanottu kosk se ei oo ihan niin yksinkertainen valinta. Näihin on aika monia syitä mitä ihmiset ei edes tule ajatelleeksi, esim se unohdetaan aika usein että on ihmisiä jotka ei kotoaan pysty poistumaan ees rokotuksen takia. Nää ei tosiaan oo yksinkertaisia asioita. Ite oon valinnu näin koska se on ollu toistaiseksi helpompaa, toki oon välillä käyttänyt maskia sillon kun pystyy ja välillä en, koska oon halunnu pystyy hengittää. Rokotusta en oo voinu edelleenkään ottaa koska ei ne tänne kotiinkaan sitä tuu mulle laittaa. Toki se ei oo ainoo syy, piikkikammot muutenki jne. Mut et ei se ihan vaan yksinkertaisesti "valinta" oo. Siihen vaikuttaa aika moni asia ja ihmiset tekee sen mikä itelle parhaiten sopii. Vaikka se olisi hyvä että kaikki ottais rokotteen jne niin valitettavasti kaikki ei oo niin mustavalkosta. Ja tää ois kiva saada ihmiset ymmärtää. On myös muita asioita kuin korona, on myös piikkikammo jne vaikka kuinka paljon juttuja mitkä tekee asioista hyvinkin monimutkasia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miksi ihmiset valittaa ettei jaksa käyttää maskia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja