Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miksi jotkut haluavat lapsia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 123386" data-attributes="member: 112"><p>Oi, onnea! <3 Mä muistan kans, kun sisko leikki kavereidensa kanssa aina nukeilla perheleikkejä, ite tykkäsin aina enemmän pehmoleluista😄 Nyt sisko haaveilee joskus saavansa lapsen ja itse haaveilen kaikenlaisista lemmikeistä, eli ei oo muuttunut vuosien mittaan sekään asia. :D Se on kyllä hassua, kun en mäkään lapsia mitenkään inhoa, päinvastoin, mun mielestä monet lapset on tosi kivoja, mutta en silti vaan koskaan ole halunnut omaa lasta, mutta ainakin on pikkusisko, joka vahvasti vaikuttaa lapsen joskus hankkivan, niin voin sitten olla täti😁</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 123386, member: 112"] Oi, onnea! <3 Mä muistan kans, kun sisko leikki kavereidensa kanssa aina nukeilla perheleikkejä, ite tykkäsin aina enemmän pehmoleluista😄 Nyt sisko haaveilee joskus saavansa lapsen ja itse haaveilen kaikenlaisista lemmikeistä, eli ei oo muuttunut vuosien mittaan sekään asia. :D Se on kyllä hassua, kun en mäkään lapsia mitenkään inhoa, päinvastoin, mun mielestä monet lapset on tosi kivoja, mutta en silti vaan koskaan ole halunnut omaa lasta, mutta ainakin on pikkusisko, joka vahvasti vaikuttaa lapsen joskus hankkivan, niin voin sitten olla täti😁 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miksi jotkut haluavat lapsia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja