Keho Miksi minua kolhitaan koko ajan ;___;

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Snif snif... Mulla on ollu rasitusvamma oikeassa jalassa jo monta viikkoa ja... snif... Luulin että se olisi jo parantunut kun... snif... siihen ei sattunut viime viikolla juurikaan...
Mutta ei kun heti ku liikuntatunnilla koripalloa pelatessa juoksin niin taas tuli ne tuskaisat kivut... :'(

Ja kaiken lisäksi mua vahingossa tönästiin ja kaaduin siihen liikkasalin lattialle ja mun parhaisiin äitin tekemiin liikkahousuihin tuli reikä ja polveen haava D::

Eikä siinä kaikki, jostakin syystä mun sormesta alko yhessä vaiheessa vuotaa verta enkä ollut edes huomannut koko haavaa???
Maailmalla on selvästi jotain mua vastaan
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
(Joo tosi helppoa ku on viis 90min liikuntatuntia viikossa mut yritetään xd)
Viis D: montako valinnaista liikuntaa sulla oikein on? D:

Kannattaa joo ottaa rauhallisemmin ja pyytää vaikka huoltajaa laittamaan opettajalle viestiä että on liikuntavamma, ei voi nyt tehdä täysillä. Itselläni on usein nilkka mennyt ja näitä viestejä on kyllä liikunnanopettajalle laitettu runsaasti.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Viis D: montako valinnaista liikuntaa sulla oikein on? D:

Kannattaa joo ottaa rauhallisemmin ja pyytää vaikka huoltajaa laittamaan opettajalle viestiä että on liikuntavamma, ei voi nyt tehdä täysillä. Itselläni on usein nilkka mennyt ja näitä viestejä on kyllä liikunnanopettajalle laitettu runsaasti.
No siis kaks niistä on ihan normiliikuntaa, kaks TaiTai-valinnaisliikuntaa ja yks sit syventävä valinnaisliikunta (josta en kyllä osaa sanua et miten rutossa mulla semmonenki on)

Joo eiköhän se äiti voi laittaa viestiä et mää en oikeen pysty tekemään mittää :')
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
No siis kaks niistä on ihan normiliikuntaa, kaks TaiTai-valinnaisliikuntaa ja yks sit syventävä valinnaisliikunta (josta en kyllä osaa sanua et miten rutossa mulla semmonenki on)

Joo eiköhän se äiti voi laittaa viestiä et mää en oikeen pysty tekemään mittää :')
Aika jännä, meillä ei saanut olla kuin yksi valinnainen samaa ainetta. Itsellänihän on ranska, köksä, musiikki joka loppui jo jouluna ja tähtitiede. :D
 
Ylös Pohja