Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
:'((( miksi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 43702" data-attributes="member: 34"><p>RÄÄH en pidä siitä että rakastan vieläkin kähistä. Oikeasti. Onko tätä nyt siis yli 5kk jatkunu jos osaan ees laskee. Tbh olispa vieläkin vaikka tammikuu. Vaikka toki tuli itkettyä, mut jumalauta, viime päivät on ollu niin hirveetä etten löydä sanoja.</p><p></p><p>Vituttaa muutenkin, että tuun aina varmaan sitten yhistää nikonki tähän helvetilliseen tuskaan. Mikä ei edes niinkään johu nikosta vaan siitä että asiat meni päin helvettiä terapian jälkeen</p><p></p><p>Osaankohan mä enää koskaan antaa itelleni lupaa tuntea? Edes niin kuin ennen, vaikka silloinkin välillä ajattelin että syytän itteäni siitä että oon ihastunu, mutta nyt tää on vaan pahempaa. Ei siinä mitään jos välillä syyttää itteään tunteistaan, mutta sit kun se on näin extremee niin eih. Ei tästä tuu enää ikinä mitään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 43702, member: 34"] RÄÄH en pidä siitä että rakastan vieläkin kähistä. Oikeasti. Onko tätä nyt siis yli 5kk jatkunu jos osaan ees laskee. Tbh olispa vieläkin vaikka tammikuu. Vaikka toki tuli itkettyä, mut jumalauta, viime päivät on ollu niin hirveetä etten löydä sanoja. Vituttaa muutenkin, että tuun aina varmaan sitten yhistää nikonki tähän helvetilliseen tuskaan. Mikä ei edes niinkään johu nikosta vaan siitä että asiat meni päin helvettiä terapian jälkeen Osaankohan mä enää koskaan antaa itelleni lupaa tuntea? Edes niin kuin ennen, vaikka silloinkin välillä ajattelin että syytän itteäni siitä että oon ihastunu, mutta nyt tää on vaan pahempaa. Ei siinä mitään jos välillä syyttää itteään tunteistaan, mutta sit kun se on näin extremee niin eih. Ei tästä tuu enää ikinä mitään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
:'((( miksi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja