Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Millä mielin vuoteen 2023?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="myyriäinen" data-source="post: 131611" data-attributes="member: 1619"><p>Mun uudenvuodenlupauksiin kuuluu ostolakko. Olin ison osan tästä vuodesta töissä ja oon tuhlannut kaiken mitä tienasin. 😕 Suurta osaa en olis ees tarvinnut ja jälkikäteen oli vaan morkkis. Nyt ensi vuonna tulee olemaan vieläpä rahasta tiukkaa, kun musta on tulossa äiti enkä ehdi enää kesätöihinkään ennen sitä. Vauvan ja eläinten tarvikkeet onkin ainoat, joihin saan rahojani laittaa kaiken pakollisen lisäksi. </p><p></p><p>Toivon, että tähän vuoteen jää kaikki stressi, yksinäisyys ja paineet olla tietynlainen. Esittäminen vain pahensi yksinäisyyden kokemustani ja tuntuu että oon jäänyt vähän solmuun sellaiseen pienten valkoisten valheiden verkkoon. Toivon, että löytäisin oikeita ystäviä. </p><p></p><p>Lisäksi toivon että mua koko syyslukukauden ahdistellut miespuolinen jättää mut vihdoin rauhaan. Jospa viimeistään vauvavatsa karkottaisi hänet. Ahdistaa mennä tietyille luennoille, kun oon niiden aikana sekä niiden jälkeen hänen armoillaan. </p><p></p><p>Vuonna 2022 opin sen, että oman hyvinvoinnin ja onnellisuuden tulisi olla elämän tärkeimpiä asioita. Niin kliseeltä kuin kuulostaakin. Olin hyvin uupunut, koska otin vastuulleni liikaa asioita enkä lopulta saanut siitä enää mitään mielihyvää. </p><p></p><p>Haluan, että 2023 on täynnä iloa, rakkautta ja rentoja hetkiä. ❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="myyriäinen, post: 131611, member: 1619"] Mun uudenvuodenlupauksiin kuuluu ostolakko. Olin ison osan tästä vuodesta töissä ja oon tuhlannut kaiken mitä tienasin. 😕 Suurta osaa en olis ees tarvinnut ja jälkikäteen oli vaan morkkis. Nyt ensi vuonna tulee olemaan vieläpä rahasta tiukkaa, kun musta on tulossa äiti enkä ehdi enää kesätöihinkään ennen sitä. Vauvan ja eläinten tarvikkeet onkin ainoat, joihin saan rahojani laittaa kaiken pakollisen lisäksi. Toivon, että tähän vuoteen jää kaikki stressi, yksinäisyys ja paineet olla tietynlainen. Esittäminen vain pahensi yksinäisyyden kokemustani ja tuntuu että oon jäänyt vähän solmuun sellaiseen pienten valkoisten valheiden verkkoon. Toivon, että löytäisin oikeita ystäviä. Lisäksi toivon että mua koko syyslukukauden ahdistellut miespuolinen jättää mut vihdoin rauhaan. Jospa viimeistään vauvavatsa karkottaisi hänet. Ahdistaa mennä tietyille luennoille, kun oon niiden aikana sekä niiden jälkeen hänen armoillaan. Vuonna 2022 opin sen, että oman hyvinvoinnin ja onnellisuuden tulisi olla elämän tärkeimpiä asioita. Niin kliseeltä kuin kuulostaakin. Olin hyvin uupunut, koska otin vastuulleni liikaa asioita enkä lopulta saanut siitä enää mitään mielihyvää. Haluan, että 2023 on täynnä iloa, rakkautta ja rentoja hetkiä. ❤️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Millä mielin vuoteen 2023?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja