Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Millä nettikeskustelualustoilla pyörit ennen Demiin liittymistä?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Peruukkiteline" data-source="post: 22690" data-attributes="member: 197"><p>Lemmikki.se:ssä pyörin aina sen kuolemaan asti muutama vuosi sitten.</p><p></p><p>Facebookissakin on tunnukset (en tosin ole koskaan ollut siellä erityisen aktiivinen, vaikka välillä olenkin aktiivisempi ja välillä taas en käy aikoihin).</p><p></p><p>[USER=351]@Treb[/USER]'in (ja erään toisen?) ylläpitämällä Suoturve-foorumilla tuli myöskin pyörittyä. En ole varma, oliko minulla samaan aikaan sen kanssa jo olemassa tunnukset Demiin vai liityinkö Demiin vasta Suoturpeen hautaamispäätöksen jälkeen. </p><p></p><p>Sitten on tietysti vielä GaiaOnline, mutta en kyseisen sivuston foorumilla ollut mitenkään erityisen aktiivinen ja pelimaailmassakin oli yleensä aina eri tyypit, joten tällaista yhteisöllisyyttä siellä ei minun osaltani syntynyt muiden kanssa. </p><p></p><p>On minulla tietysti käyttäjiä muuallakin netissä, mutta en ole koskaan ollut niissä muissa sivuissa erityisen aktiivinen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peruukkiteline, post: 22690, member: 197"] Lemmikki.se:ssä pyörin aina sen kuolemaan asti muutama vuosi sitten. Facebookissakin on tunnukset (en tosin ole koskaan ollut siellä erityisen aktiivinen, vaikka välillä olenkin aktiivisempi ja välillä taas en käy aikoihin). [USER=351]@Treb[/USER]'in (ja erään toisen?) ylläpitämällä Suoturve-foorumilla tuli myöskin pyörittyä. En ole varma, oliko minulla samaan aikaan sen kanssa jo olemassa tunnukset Demiin vai liityinkö Demiin vasta Suoturpeen hautaamispäätöksen jälkeen. Sitten on tietysti vielä GaiaOnline, mutta en kyseisen sivuston foorumilla ollut mitenkään erityisen aktiivinen ja pelimaailmassakin oli yleensä aina eri tyypit, joten tällaista yhteisöllisyyttä siellä ei minun osaltani syntynyt muiden kanssa. On minulla tietysti käyttäjiä muuallakin netissä, mutta en ole koskaan ollut niissä muissa sivuissa erityisen aktiivinen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Millä nettikeskustelualustoilla pyörit ennen Demiin liittymistä?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja