Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Millä tavalla ylppäreiden alustavat eroavat usein lopullisista tuloksista?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 39511" data-attributes="member: 89"><p>Niin ja siis vaikka jotkut meidän koulun opettajista on pitkään työtään tehnyt, ei se täysin tarkota sitä, että olis taidokas ope. Tiiän kyl, ettet tätä tarkottanut, mutta siis kyl jotkut ns. kokeneetkin opettajat löyhästi arvioi. Mulla siks tuli vaan tästä yks mun koulun matikan ope mieleen, joka on siis aika vanha ja semmonen höpsö ope. Se siis sähläilee monesti Geogebran sun muiden teknisten laitteiden kaa: etäkoulussakin sähläili Teams-palaverien kaa niin, että se ei esim. jakanut näyttöään, vaikka piti. Me sit sille siitä kerrottiin, mit ei ottanut kuuleviin korviin, vaan jatkoi puhumistaan. :D Ja sit kerran se oli mun tietämättä tehnyt toisen Teams-palaverin preppaustunnilla, kun sillä ei mikki toiminut, ja oli ilmoittamatta tehnyt toisen palaverin. Ja siis oon kuullut, ettei muutkaan tästä opesta kauheesti pitäis. Yks mun luokkalainen sanoi, että sen open pitäis olla eläkkeellä, kun sen kädetkin vapisee aina niin vimmatusti. :D</p><p></p><p>Ja siis mitä tähän opeen tulee, niin se arvioi silleen aika löyhästi. Olin saannut matikan kurssista ysin, vaikka mielestäni olisin voinut pikemminkin saada kasin tai seiskan. Ja siis kun sen tunneilla muiden matikan maikkojen kurssien tavoin oitää trhä minimimäärä tehtävii et pääsee läpi, niin yks mun tuttu ei tehnyt koko kurssilla mitään tehtävii ja sai silti vaan kokeen tekemällä vitosen. :D Mut toivottavasti tää ope ei mun koetta arvioinnut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 39511, member: 89"] Niin ja siis vaikka jotkut meidän koulun opettajista on pitkään työtään tehnyt, ei se täysin tarkota sitä, että olis taidokas ope. Tiiän kyl, ettet tätä tarkottanut, mutta siis kyl jotkut ns. kokeneetkin opettajat löyhästi arvioi. Mulla siks tuli vaan tästä yks mun koulun matikan ope mieleen, joka on siis aika vanha ja semmonen höpsö ope. Se siis sähläilee monesti Geogebran sun muiden teknisten laitteiden kaa: etäkoulussakin sähläili Teams-palaverien kaa niin, että se ei esim. jakanut näyttöään, vaikka piti. Me sit sille siitä kerrottiin, mit ei ottanut kuuleviin korviin, vaan jatkoi puhumistaan. :D Ja sit kerran se oli mun tietämättä tehnyt toisen Teams-palaverin preppaustunnilla, kun sillä ei mikki toiminut, ja oli ilmoittamatta tehnyt toisen palaverin. Ja siis oon kuullut, ettei muutkaan tästä opesta kauheesti pitäis. Yks mun luokkalainen sanoi, että sen open pitäis olla eläkkeellä, kun sen kädetkin vapisee aina niin vimmatusti. :D Ja siis mitä tähän opeen tulee, niin se arvioi silleen aika löyhästi. Olin saannut matikan kurssista ysin, vaikka mielestäni olisin voinut pikemminkin saada kasin tai seiskan. Ja siis kun sen tunneilla muiden matikan maikkojen kurssien tavoin oitää trhä minimimäärä tehtävii et pääsee läpi, niin yks mun tuttu ei tehnyt koko kurssilla mitään tehtävii ja sai silti vaan kokeen tekemällä vitosen. :D Mut toivottavasti tää ope ei mun koetta arvioinnut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Millä tavalla ylppäreiden alustavat eroavat usein lopullisista tuloksista?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja