Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
millaisia ihmistyyppejä ette meinaa jaksaa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="hemulinlada" data-source="post: 69892" data-attributes="member: 54"><p>Ne jotka väen vängällä yrittää pilata sun hyvän fiiliksen, esim puhuin kavereille siitä kuinka tykkään yhestä ihmisestä niin sitten tulee yks ihminen jonka kaa en oo enää väleissä sanotaan vaikka annikki. Annikki sanoo että hänen ystävänsä Marjatta tykkää myös tästä ihmisestä. En ole hyvää pataa Marjatan kanssa, mutta tiiän et sil on kumppani, joten mitähän helkkaria. Ja sit Marjatta ei oikeesti ees tykänny tästä tyypistä josta tykkään mut sano sillee iha vaa vittuillaksee ja sano sen viel ihan tosissaan et luulin et se on totta.</p><p></p><p>Ja sit semmoset ihmiset jotka ei siedä sitä että niille kerrotaan jotai jota ne ei tiiä. Tai niiku pari mun luokkalaista oli vähä niiku samas porukas mun ja mun kavereitten kaa mut ne kaks puhu niiku keskenää. Sit se toine sano vaa jotai et sit jos se hommaa auton nii se haluu sen rekkariks LMA-0. Totesin sitte vaa et se ei valitettavasti oo mahollista, koska rekkarin eka numero ei voi olla nolla. Vetivät herneet nenään ja totesivat että eivät kysyneet minulta. Sillee öö ok enkö mä muka saa kertoa asioita ilman että multa kysytään?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hemulinlada, post: 69892, member: 54"] Ne jotka väen vängällä yrittää pilata sun hyvän fiiliksen, esim puhuin kavereille siitä kuinka tykkään yhestä ihmisestä niin sitten tulee yks ihminen jonka kaa en oo enää väleissä sanotaan vaikka annikki. Annikki sanoo että hänen ystävänsä Marjatta tykkää myös tästä ihmisestä. En ole hyvää pataa Marjatan kanssa, mutta tiiän et sil on kumppani, joten mitähän helkkaria. Ja sit Marjatta ei oikeesti ees tykänny tästä tyypistä josta tykkään mut sano sillee iha vaa vittuillaksee ja sano sen viel ihan tosissaan et luulin et se on totta. Ja sit semmoset ihmiset jotka ei siedä sitä että niille kerrotaan jotai jota ne ei tiiä. Tai niiku pari mun luokkalaista oli vähä niiku samas porukas mun ja mun kavereitten kaa mut ne kaks puhu niiku keskenää. Sit se toine sano vaa jotai et sit jos se hommaa auton nii se haluu sen rekkariks LMA-0. Totesin sitte vaa et se ei valitettavasti oo mahollista, koska rekkarin eka numero ei voi olla nolla. Vetivät herneet nenään ja totesivat että eivät kysyneet minulta. Sillee öö ok enkö mä muka saa kertoa asioita ilman että multa kysytään? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
millaisia ihmistyyppejä ette meinaa jaksaa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja