Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Millaisia sairauksia/diagnooseja yms luulette minulla olevan pelkästään varasijan (ja demin) perusteella?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 59950" data-attributes="member: 56"><p>Itseasiassa epäilin jotain adhd ta ja sain esim niistä nettitesteitä korkeita pisteitä ja kun menin koulupsykologille käymään se oli muutaman kerran kiinnostunut ja teetti jonkun alustavan testinkin ja sitten se keskusteli luokanvalvojan kanssa joka ei edes ole ollut luokanvalvojani läheskään koko yläastetta ja opetti minulle vain 3-4h viikossa (ja ei siis kuulemma ollut huomannut minulla mitään) ja sen keskustelun jälkeen psyka luki minulle jotain teiniangsti kirjaa ja kertoi että se on ihan normaalia.</p><p>Tein joskus jonkun autismi testin ja siitä tuli että sinulla todennäköisesti ei ole mutta en kyllä muista mikä se oli.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 59950, member: 56"] Itseasiassa epäilin jotain adhd ta ja sain esim niistä nettitesteitä korkeita pisteitä ja kun menin koulupsykologille käymään se oli muutaman kerran kiinnostunut ja teetti jonkun alustavan testinkin ja sitten se keskusteli luokanvalvojan kanssa joka ei edes ole ollut luokanvalvojani läheskään koko yläastetta ja opetti minulle vain 3-4h viikossa (ja ei siis kuulemma ollut huomannut minulla mitään) ja sen keskustelun jälkeen psyka luki minulle jotain teiniangsti kirjaa ja kertoi että se on ihan normaalia. Tein joskus jonkun autismi testin ja siitä tuli että sinulla todennäköisesti ei ole mutta en kyllä muista mikä se oli. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Millaisia sairauksia/diagnooseja yms luulette minulla olevan pelkästään varasijan (ja demin) perusteella?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja