Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Millaisia teidän ystävät/kaverit on?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi502" data-source="post: 121960" data-attributes="member: 502"><p>Ne parhaimmat:</p><p></p><p>- samanikäinen serkkuni ja hänen pikkusiskonsa. Ovat mulle kuin sisaruksia, koska ollaan vietetty lähes koko lapsuus yhdessä. Voin puhua heille aivan mistä tahansa ja luottaa siihen että mun puoliani pidetään. </p><p>- Aivan räävitön miespuolinen, johon olin hyvin ihastunut vuosia. Käytiin sama lukio, sittemmin haettiin samalle alalle amkiin. </p><p>- Empaattinen, herkkä ja aina avulias vuotta nuorempi. Tavattiin yliopistossa kolme vuotta sitten, kumpikin vaihdettiin alalta pois mutta yhteydenpito jäi. </p><p>- Samanikäinen, aivan erilainen ihminen kuin minä. Saanut mut kokeilemaan paljon uutta. Tehtiin yliopistossa yksi ryhmätyö yhdessä. </p><p>- ADHD-vertaistukitapaus. Kuusi vuotta ikäeroa, mutta tuntuu sukulaissielulta. Sama ala amk. </p><p>- Tosi ihana ja nauravainen, mutta varsin perfektionistinen ja aina menossa oleva, 5 vuotta nuorempi samaa alaa yliopistossa opiskellut. </p><p>- Vähän erakkomainen ja hyvin luotettava ikätoveri, jonka kanssa käytiin sama lukio. </p><p></p><p>En oo koskaan ollut kovin nirso seurani suhteen, eli ihmisiä on luonteeltaan oikeastaan laidasta laitaan. Näiden kanssa pidän eniten yhteyttä ja ikävöin eniten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi502, post: 121960, member: 502"] Ne parhaimmat: - samanikäinen serkkuni ja hänen pikkusiskonsa. Ovat mulle kuin sisaruksia, koska ollaan vietetty lähes koko lapsuus yhdessä. Voin puhua heille aivan mistä tahansa ja luottaa siihen että mun puoliani pidetään. - Aivan räävitön miespuolinen, johon olin hyvin ihastunut vuosia. Käytiin sama lukio, sittemmin haettiin samalle alalle amkiin. - Empaattinen, herkkä ja aina avulias vuotta nuorempi. Tavattiin yliopistossa kolme vuotta sitten, kumpikin vaihdettiin alalta pois mutta yhteydenpito jäi. - Samanikäinen, aivan erilainen ihminen kuin minä. Saanut mut kokeilemaan paljon uutta. Tehtiin yliopistossa yksi ryhmätyö yhdessä. - ADHD-vertaistukitapaus. Kuusi vuotta ikäeroa, mutta tuntuu sukulaissielulta. Sama ala amk. - Tosi ihana ja nauravainen, mutta varsin perfektionistinen ja aina menossa oleva, 5 vuotta nuorempi samaa alaa yliopistossa opiskellut. - Vähän erakkomainen ja hyvin luotettava ikätoveri, jonka kanssa käytiin sama lukio. En oo koskaan ollut kovin nirso seurani suhteen, eli ihmisiä on luonteeltaan oikeastaan laidasta laitaan. Näiden kanssa pidän eniten yhteyttä ja ikävöin eniten. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Millaisia teidän ystävät/kaverit on?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja