Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miltä kuvittelet edellisen käyttäjän näyttävän?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 55320" data-attributes="member: 16"><p>Okeii </p><p>Noh mulla on kolmiväriset hiukset, mut enimmäkseen vaan vaaleen sävyset. Hiukset on aika suorat, mut ne on usein aika sekasin xD </p><p>Mulla on siniset silmät joiden sävy vaihtelee valon mukaan, pitkät kiiltävänmustat ripset ja no, huulet on kyl ehkä vähän niinku sydämen muodossa tossa ylhäältä, en oikeen osaa sanua. Huulet on semmoset paksuhkot ja punertavat, välillä tosi tummatki. Pituus on jotain 165cm. Ja ruumiinrakenteelta oon aikamoinen laiha tikku jolla on ehkä lantion puolella muotoja xD </p><p></p><p></p><p></p><p>Hmmm en yleensä välitä vaatteiden väreistä, kunhan ne sopii mulle. Mut villapaitoja en juurikaan käytä. Ja jep, käytän usein farkkuja tai farkkuhousuja. Koruja käytän, mulla on melkeen aina kaula-ja käsikoru ja sormuksia. En käytä meikkejä koskaan ku en tykkää niistä eikä se oo mulle muutenkaan oikein sopivaa. Täten ei myöskään oo korvakorujakaan </p><p></p><p></p><p></p><p>Ja KYLLÄ, rakastan huppareita ja t-paitoja, varsinki isoja sellasia! Hmmm bändipaitoja ei oo mut merkkivaatteita voi olla muutamia. Kesätyyli... Ööö... Ei mulla oikeen oo sellasta xD Mut aikalailla tuo minkä sanoit. Väreillä ei kuitenkaan oo väliä. Mulla ei oo toimivia aurinkolaseja :'( </p><p></p><p></p><p></p><p>Mulla ei maha olla pallokuvioita 🤔 Ja jep, se on aika harvinaista et näkee mut hame tai mekko päällä. Korkkareita mulla ei oo mut haluisin ainaki juhliin sellaset kunnolliset. Ja nimenomaan, oon sitä mieltä et miesten puolella on hienoimmat vaatteet xD Ja kyllä mulla on tosi palijon muilta saatuja vanhoja vaatteita </p><p></p><p>Totta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 55320, member: 16"] Okeii Noh mulla on kolmiväriset hiukset, mut enimmäkseen vaan vaaleen sävyset. Hiukset on aika suorat, mut ne on usein aika sekasin xD Mulla on siniset silmät joiden sävy vaihtelee valon mukaan, pitkät kiiltävänmustat ripset ja no, huulet on kyl ehkä vähän niinku sydämen muodossa tossa ylhäältä, en oikeen osaa sanua. Huulet on semmoset paksuhkot ja punertavat, välillä tosi tummatki. Pituus on jotain 165cm. Ja ruumiinrakenteelta oon aikamoinen laiha tikku jolla on ehkä lantion puolella muotoja xD Hmmm en yleensä välitä vaatteiden väreistä, kunhan ne sopii mulle. Mut villapaitoja en juurikaan käytä. Ja jep, käytän usein farkkuja tai farkkuhousuja. Koruja käytän, mulla on melkeen aina kaula-ja käsikoru ja sormuksia. En käytä meikkejä koskaan ku en tykkää niistä eikä se oo mulle muutenkaan oikein sopivaa. Täten ei myöskään oo korvakorujakaan Ja KYLLÄ, rakastan huppareita ja t-paitoja, varsinki isoja sellasia! Hmmm bändipaitoja ei oo mut merkkivaatteita voi olla muutamia. Kesätyyli... Ööö... Ei mulla oikeen oo sellasta xD Mut aikalailla tuo minkä sanoit. Väreillä ei kuitenkaan oo väliä. Mulla ei oo toimivia aurinkolaseja :'( Mulla ei maha olla pallokuvioita 🤔 Ja jep, se on aika harvinaista et näkee mut hame tai mekko päällä. Korkkareita mulla ei oo mut haluisin ainaki juhliin sellaset kunnolliset. Ja nimenomaan, oon sitä mieltä et miesten puolella on hienoimmat vaatteet xD Ja kyllä mulla on tosi palijon muilta saatuja vanhoja vaatteita Totta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miltä kuvittelet edellisen käyttäjän näyttävän?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja