Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miltä kuvittelet edellisen käyttäjän näyttävän?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 55578" data-attributes="member: 167"><p>No, menihän sentään jotain oikein! :D Mulla on aika samat syyt, miks en itekkään ikinä meikkaa, tai käytä korviksii. :D Tosin välillä, jos nään jotkut kivan näköset korvikset niin tavallaan tekis mieli käyttää. Ehkä se korvien rei'ittäminen on siinä mulle se isoin este. Muitten meikkaaminen vois olla ihan hauskaa, jos tekisin semmosii luovia maskeerauksia niinkuin Netflixsin Glow Up/Huippumaskeeraaja haussa-sarjassa tehdään välillä.</p><p></p><p>Se myös mukavasti peittäis mun finnit ja välillä alan pohtimaan sitä, että tykkään välillä lukea meikkiaiheisia juttuja ja kattoo videoita yms. mut en kuitenkaan meikkaa. Mut sit taas toisaalta ei ehkä. Ja siinä pitäs ottaa niin montaa asiaa huomioon ja siinä menis hirveesti rahaa, ainakin jos haluais käyttää laadukkaita tuotteita. </p><p></p><p>Ite käytän välillä kaula- ja käsikoruja, mutta yleensä en muista, tai jaksa. Mulla on myös toi, et en oikeestaan tuunaa mun vaatteita vaikka välillä se kyllä houkuttelis. Meil on oikeestaan yllättävän paljon yhteistä näissä jutuissa. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 55578, member: 167"] No, menihän sentään jotain oikein! :D Mulla on aika samat syyt, miks en itekkään ikinä meikkaa, tai käytä korviksii. :D Tosin välillä, jos nään jotkut kivan näköset korvikset niin tavallaan tekis mieli käyttää. Ehkä se korvien rei'ittäminen on siinä mulle se isoin este. Muitten meikkaaminen vois olla ihan hauskaa, jos tekisin semmosii luovia maskeerauksia niinkuin Netflixsin Glow Up/Huippumaskeeraaja haussa-sarjassa tehdään välillä. Se myös mukavasti peittäis mun finnit ja välillä alan pohtimaan sitä, että tykkään välillä lukea meikkiaiheisia juttuja ja kattoo videoita yms. mut en kuitenkaan meikkaa. Mut sit taas toisaalta ei ehkä. Ja siinä pitäs ottaa niin montaa asiaa huomioon ja siinä menis hirveesti rahaa, ainakin jos haluais käyttää laadukkaita tuotteita. Ite käytän välillä kaula- ja käsikoruja, mutta yleensä en muista, tai jaksa. Mulla on myös toi, et en oikeestaan tuunaa mun vaatteita vaikka välillä se kyllä houkuttelis. Meil on oikeestaan yllättävän paljon yhteistä näissä jutuissa. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miltä kuvittelet edellisen käyttäjän näyttävän?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja