Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miltä tuntuu olla lyhyt?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lukutoukka_05_" data-source="post: 55194" data-attributes="member: 9"><p>Ite oon 16 ja 148cm enkä kasva tästä enää (paitsi korkeintaan hyvällä tuurilla pari milliä)</p><p>Onhan tää välillä aika perseestä kun ei yllä mihinkään, muiden takaa ei nää mitään, kaikki luulee aina nuoremmaksi ja on hankala löytää housuja. Toisaalta voin käyttää pikkuveljen kaverin vanhoja housuja jotka ei vielä mee pikkuveljelle :D</p><p></p><p>Yritän vaan aatella et varmaan saman ikästen poikien (jotka on sellasia n. 2 metrisisiä hujoppeja) mielestä on kauheen hauskaa kun oon tämmönne pätkä. Yläkoulussa monesti yks 2 metrinen poika sano mua AINA hobitiks tai hulkiks :D ja joskus kun menin sen ohi niin se saatto sanoa et ”olipas se pieni” tai vastaavaa mut ei se mua haitannu kun ei se tehny sitä ilkeyttään.</p><p>Että joo usein mua ei haittaa olla lyhyt mutta välillä vaan ärsyttää olla tämmönen pikkunen. Kunpa oisin EDES 150 cm D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lukutoukka_05_, post: 55194, member: 9"] Ite oon 16 ja 148cm enkä kasva tästä enää (paitsi korkeintaan hyvällä tuurilla pari milliä) Onhan tää välillä aika perseestä kun ei yllä mihinkään, muiden takaa ei nää mitään, kaikki luulee aina nuoremmaksi ja on hankala löytää housuja. Toisaalta voin käyttää pikkuveljen kaverin vanhoja housuja jotka ei vielä mee pikkuveljelle :D Yritän vaan aatella et varmaan saman ikästen poikien (jotka on sellasia n. 2 metrisisiä hujoppeja) mielestä on kauheen hauskaa kun oon tämmönne pätkä. Yläkoulussa monesti yks 2 metrinen poika sano mua AINA hobitiks tai hulkiks :D ja joskus kun menin sen ohi niin se saatto sanoa et ”olipas se pieni” tai vastaavaa mut ei se mua haitannu kun ei se tehny sitä ilkeyttään. Että joo usein mua ei haittaa olla lyhyt mutta välillä vaan ärsyttää olla tämmönen pikkunen. Kunpa oisin EDES 150 cm D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miltä tuntuu olla lyhyt?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja