Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Minkä aiheen näistä ottaisin pääsykokeen maalaustehtävään?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 34701" data-attributes="member: 167"><p>Ihanaa että ajattelet noin! D: Mullaki nimittäin toi oli yks mun lemppareista mut kukaan muu jolta kysyin ei niin paljoo välittänyt siitä. Kaks pikkusiskoo kyl sano et tykkää siitä sateesta, mut ei kaupungista, koska se kaupungit ei oo niitten mielestä niin kauniita.</p><p></p><p>Mut ei sen oo tarkotuskaan olla välttämättä sillä tavalla kaunis! Se kuvastaa sitä, että vaikka Suomessakin kesää kuvataan yleensä etenkin piirrustuksissa ja maalauksissa(puheessa kylläkin dissataan Suomen kesää ihan senkin edestä) semmosena valoisana ja aurinkoisena aikana niin Suomen kesään mahtuu myös paljon sadetta ja etenkin just yöt saattaa usein olla sateisii.</p><p></p><p>Ja tässä tämä kaupungin autius on just hyvä, kun siinä näytetään, kuinka koko kaupunki vähän niinkuin nukkuu. Eikä ole kaupungissakaan enää vilkasta vaan kaikki ovat hiljentyneet kesäyöhön.</p><p></p><p>Ja toi onneton sielu on kyl hyvä lisäys tohon! Aloin kyl jo tekemään tota kukkia tyynyn alla ideaa, mutta ehottomasti voisin nää kaikki muutkin ideat toteuttaa vaikka kesällä.</p><p></p><p>Tossa kukkia tyynyn alla-ideassa toi tunnelma ja idea on aika erillainen. Siihen ajatus tuli siitä, kun kesällä on juhannus, mutta sitä ei aina huomoida, joka on mun mielestä harmi, koska se on kuitenkin hauska perinne ja ne taiat ja uskomukset on tosi mielenkiintosii.</p><p></p><p>Ja sit viel kun mun synttäritki usein on samana päivänä ku juhannus. Ja muistan ku joka vuos ollaan aina laitettu kukkia tyynyn alle ja etenkin pienenä siinä oli se jännitys ja odotus, et näkeeköhän nyt jotain unia. Niin halusin sitä tunnelmaa tossa korostaa. Melkeinpä vastakohtii noi kaks. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 34701, member: 167"] Ihanaa että ajattelet noin! D: Mullaki nimittäin toi oli yks mun lemppareista mut kukaan muu jolta kysyin ei niin paljoo välittänyt siitä. Kaks pikkusiskoo kyl sano et tykkää siitä sateesta, mut ei kaupungista, koska se kaupungit ei oo niitten mielestä niin kauniita. Mut ei sen oo tarkotuskaan olla välttämättä sillä tavalla kaunis! Se kuvastaa sitä, että vaikka Suomessakin kesää kuvataan yleensä etenkin piirrustuksissa ja maalauksissa(puheessa kylläkin dissataan Suomen kesää ihan senkin edestä) semmosena valoisana ja aurinkoisena aikana niin Suomen kesään mahtuu myös paljon sadetta ja etenkin just yöt saattaa usein olla sateisii. Ja tässä tämä kaupungin autius on just hyvä, kun siinä näytetään, kuinka koko kaupunki vähän niinkuin nukkuu. Eikä ole kaupungissakaan enää vilkasta vaan kaikki ovat hiljentyneet kesäyöhön. Ja toi onneton sielu on kyl hyvä lisäys tohon! Aloin kyl jo tekemään tota kukkia tyynyn alla ideaa, mutta ehottomasti voisin nää kaikki muutkin ideat toteuttaa vaikka kesällä. Tossa kukkia tyynyn alla-ideassa toi tunnelma ja idea on aika erillainen. Siihen ajatus tuli siitä, kun kesällä on juhannus, mutta sitä ei aina huomoida, joka on mun mielestä harmi, koska se on kuitenkin hauska perinne ja ne taiat ja uskomukset on tosi mielenkiintosii. Ja sit viel kun mun synttäritki usein on samana päivänä ku juhannus. Ja muistan ku joka vuos ollaan aina laitettu kukkia tyynyn alle ja etenkin pienenä siinä oli se jännitys ja odotus, et näkeeköhän nyt jotain unia. Niin halusin sitä tunnelmaa tossa korostaa. Melkeinpä vastakohtii noi kaks. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Minkä aiheen näistä ottaisin pääsykokeen maalaustehtävään?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja