Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Minkä aiheen näistä ottaisin pääsykokeen maalaustehtävään?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 37215" data-attributes="member: 167"><p>Tulin muuten nyt näyttämään nää mun lopulliset työt. Toinen noista on lyijykynäpiirros, jota varten piti etsiä kotoa kolme kiinnostavaa esinettä ja tehä niistä sommitelma. Arviointikriteerit oli materiaalin ja muodon kuvaaminen, tilan suhde ja</p><p>kokonaissommittelu. Ja oon noissa kaikissa aika huono ja oon myös huono maalaamaan ilman, että teen ääriviivat lyijykynällä. Joten eihän noista hirveen hyviä sit tullut, etenki ku oli kauhee kiire sen lisäks esim. kirjallisuuden lopputyön kanssa.</p><p></p><p>Nii ja laitoin tohon myös kuvan mun alkuperäisestä sommittelusta. Laittaisin myös kuvan siitä mistä maalasin ton maalaustehtävän, mut ku mallina siinä toimi mun sisko enkä usko et se haluu et laitan siitä kuvan tänne. :D Mut molemmissa tapauksissa ne alkuperäset kuvat on kyl mun mielestä hienompia.</p><p></p><p>Ja en siis päässyt tonne kouluun, tai ees haastatteluun asti, joka on mun mielestä ihan ymmärrettävää, kun enhän mä kovin hyvä piirtäjä, tai maalaaja oo. Eikä opiskelupaikan saamattomuus mua niin paljon haittaa, kun se oli kuitenkin mulla vasta viidennes vaihtoehto yhteishaussa ja laitoin sen vähän vanhempien ehdotuksesta. :D</p><p></p><p>Mun kaveri, joka haki myös tohon kouluun(tai no eri kouluun tavallaan koska tolla yrityksellä on useammassa paikassa kouluja) mutta opiskelemaan eri alaa, sano et oisin ansainnut todellakin ton koulupaikan ja silleen.</p><p></p><p>Ja se sano jo aiemmin, ku sanoin etten oo saanut vielä haastattelukutsua(se ja yks toinen samaan kouluun hakeva oli saaneet) ja etten usko et saan sitä opiskelupaikkaa ja haastattelukutsuu ees, kun en mä niin hyvä piirtämään oo niin se sano, et oon tosi hyvä eikä se tiiä hirveen montaa parempaa vaikka mä oon nähnyt ihan sika monta lahjakasta mun ikästä tyttöä. :D</p><p></p><p>Ja sit se sano et mun kannattaa kattoo roskaposti, päivittää sähköpostisivu yms. ja sit et kannattaa laittaa Hyrialle viestiä, jos niillä onki jotain ongelmii sen kaa. En ois halunnut, ku pelkään et se vaikuttaa siltä, et oon epäkohtelias enkä osaa olla kärsivällinen, mut se kaveri sano, et sit mä en ainakaan pääse siihen kouluun, jos en kysy ja et ne arvostaa sitä, et menee rohkeesti kysymään.</p><p></p><p>Mä sit laitoin viestii ja vastattiin et haastattelukutsut lähetetään vastaan vasta tuntejen päästä sinä päivänä. Ja en saanut ihan siihen kellonaikaan viestiä mutta sitten kun sain niin se oli hylky. Silleen vähän kyl harmittaa saada hylkyi koko ajan ku kaikista kesätöistäki tulee vaan ettei mua valittu. Ja käytin noihin niin paljon aikaa ja oisin voinut käyttää sen ajan paremminkin. D: Ja mietin et tajusko ne ees et tossa maalauksessa oli juhannustaika...</p><p></p><p>Ainiin ja se mun kaveri on nyt sen jälkeen kehunut tosi paljon mun piirustuksii ja mietin, er johtuskohan siitä etten saanut opiskelupaikkaa niin se yrittää sillä piristää mua, mut sanoin siitä sille tänään ja se sano et se on nyt huomannut kuinka hyvä piirtämään mä oon. Vaik mä piirtelisin ihan vaan nopeesti jotain random töhryjä kouluvihkoon niin se on heti silleen: "Omg kuinka upee! Miten sä oikein osaat?". :D </p><p></p><p>No, mut toivottavasti tästä keskustelusta ois ainaki jollekki apuu, joka aikoo hakee johonki tommoseen tutkintoon niin, että tietää, minkä tyyppisiä tehtäviä on tiedossa ja voi sitten vaikka harjotella niitten tekemistä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 37215, member: 167"] Tulin muuten nyt näyttämään nää mun lopulliset työt. Toinen noista on lyijykynäpiirros, jota varten piti etsiä kotoa kolme kiinnostavaa esinettä ja tehä niistä sommitelma. Arviointikriteerit oli materiaalin ja muodon kuvaaminen, tilan suhde ja kokonaissommittelu. Ja oon noissa kaikissa aika huono ja oon myös huono maalaamaan ilman, että teen ääriviivat lyijykynällä. Joten eihän noista hirveen hyviä sit tullut, etenki ku oli kauhee kiire sen lisäks esim. kirjallisuuden lopputyön kanssa. Nii ja laitoin tohon myös kuvan mun alkuperäisestä sommittelusta. Laittaisin myös kuvan siitä mistä maalasin ton maalaustehtävän, mut ku mallina siinä toimi mun sisko enkä usko et se haluu et laitan siitä kuvan tänne. :D Mut molemmissa tapauksissa ne alkuperäset kuvat on kyl mun mielestä hienompia. Ja en siis päässyt tonne kouluun, tai ees haastatteluun asti, joka on mun mielestä ihan ymmärrettävää, kun enhän mä kovin hyvä piirtäjä, tai maalaaja oo. Eikä opiskelupaikan saamattomuus mua niin paljon haittaa, kun se oli kuitenkin mulla vasta viidennes vaihtoehto yhteishaussa ja laitoin sen vähän vanhempien ehdotuksesta. :D Mun kaveri, joka haki myös tohon kouluun(tai no eri kouluun tavallaan koska tolla yrityksellä on useammassa paikassa kouluja) mutta opiskelemaan eri alaa, sano et oisin ansainnut todellakin ton koulupaikan ja silleen. Ja se sano jo aiemmin, ku sanoin etten oo saanut vielä haastattelukutsua(se ja yks toinen samaan kouluun hakeva oli saaneet) ja etten usko et saan sitä opiskelupaikkaa ja haastattelukutsuu ees, kun en mä niin hyvä piirtämään oo niin se sano, et oon tosi hyvä eikä se tiiä hirveen montaa parempaa vaikka mä oon nähnyt ihan sika monta lahjakasta mun ikästä tyttöä. :D Ja sit se sano et mun kannattaa kattoo roskaposti, päivittää sähköpostisivu yms. ja sit et kannattaa laittaa Hyrialle viestiä, jos niillä onki jotain ongelmii sen kaa. En ois halunnut, ku pelkään et se vaikuttaa siltä, et oon epäkohtelias enkä osaa olla kärsivällinen, mut se kaveri sano, et sit mä en ainakaan pääse siihen kouluun, jos en kysy ja et ne arvostaa sitä, et menee rohkeesti kysymään. Mä sit laitoin viestii ja vastattiin et haastattelukutsut lähetetään vastaan vasta tuntejen päästä sinä päivänä. Ja en saanut ihan siihen kellonaikaan viestiä mutta sitten kun sain niin se oli hylky. Silleen vähän kyl harmittaa saada hylkyi koko ajan ku kaikista kesätöistäki tulee vaan ettei mua valittu. Ja käytin noihin niin paljon aikaa ja oisin voinut käyttää sen ajan paremminkin. D: Ja mietin et tajusko ne ees et tossa maalauksessa oli juhannustaika... Ainiin ja se mun kaveri on nyt sen jälkeen kehunut tosi paljon mun piirustuksii ja mietin, er johtuskohan siitä etten saanut opiskelupaikkaa niin se yrittää sillä piristää mua, mut sanoin siitä sille tänään ja se sano et se on nyt huomannut kuinka hyvä piirtämään mä oon. Vaik mä piirtelisin ihan vaan nopeesti jotain random töhryjä kouluvihkoon niin se on heti silleen: "Omg kuinka upee! Miten sä oikein osaat?". :D No, mut toivottavasti tästä keskustelusta ois ainaki jollekki apuu, joka aikoo hakee johonki tommoseen tutkintoon niin, että tietää, minkä tyyppisiä tehtäviä on tiedossa ja voi sitten vaikka harjotella niitten tekemistä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Minkä aiheen näistä ottaisin pääsykokeen maalaustehtävään?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja