Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Minkä aiheen näistä ottaisin pääsykokeen maalaustehtävään?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 37225" data-attributes="member: 167"><p>Joo, niistähän on ihan hirveesti kilpailua ja siks uskoinki etten pääse. Oon nyt laittanut viiteen paikkaan kesätyöhakemuksen ja se sama kaveri ihmetteli et miten en oo päässyt yhteenkään. Ja alkuvuodesta ku sanoin et aion hakee kesätöitä, mut en mä varmaan niitä saa niin se sano, et ei kannata ajatella tolleen ja silleen. Vaik kylhän mä silti aina yritän ja teen parhaani, mut mä vaan oon realistinen eikä se "mä saan tän paikan" asenne vaan auta jos on tosi paljon hakijoita? :D</p><p></p><p>Oi kiitti. :) Niin no tuskimpa kuitenkaan ikinä haen uudestaan, koska toi on ammattikoulu ja sitten ku vaan voin niin aion kyllä hakee ihan ammattikorkeekouluun. Ja tuolla koulussa valmistetaan kuitenki aika pitkälti taiteilijoiks(siellä kuitenki on myös esim. valokuvaamista niin oisin etenkin siihen keskittynyt et voisin sitä kautta ryhtyy valokuvaajaksi) enkä mä haluu olla taiteilija. </p><p></p><p>Siis tykkään kyl luovista jutuista ja oon harrastanut kuvataidekouluu kuus vuotta, mutta haluun pitää sen harrastuksena, ku muutenki aivan mahdoton työllisyystilanne. Enemmän mua kiinnostaa esim. media-ala. Onhan silläkin ihan surkee työllisyystilanne, mutta ei sentään yhtä huono ku taiteilijoilla ja se kiinnostaa mua enemmän. :D Ja siis ekaks vaihtoehdoks laitoinki yhteishaussa media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinnosta mediapalvelujen toteuttajan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 37225, member: 167"] Joo, niistähän on ihan hirveesti kilpailua ja siks uskoinki etten pääse. Oon nyt laittanut viiteen paikkaan kesätyöhakemuksen ja se sama kaveri ihmetteli et miten en oo päässyt yhteenkään. Ja alkuvuodesta ku sanoin et aion hakee kesätöitä, mut en mä varmaan niitä saa niin se sano, et ei kannata ajatella tolleen ja silleen. Vaik kylhän mä silti aina yritän ja teen parhaani, mut mä vaan oon realistinen eikä se "mä saan tän paikan" asenne vaan auta jos on tosi paljon hakijoita? :D Oi kiitti. :) Niin no tuskimpa kuitenkaan ikinä haen uudestaan, koska toi on ammattikoulu ja sitten ku vaan voin niin aion kyllä hakee ihan ammattikorkeekouluun. Ja tuolla koulussa valmistetaan kuitenki aika pitkälti taiteilijoiks(siellä kuitenki on myös esim. valokuvaamista niin oisin etenkin siihen keskittynyt et voisin sitä kautta ryhtyy valokuvaajaksi) enkä mä haluu olla taiteilija. Siis tykkään kyl luovista jutuista ja oon harrastanut kuvataidekouluu kuus vuotta, mutta haluun pitää sen harrastuksena, ku muutenki aivan mahdoton työllisyystilanne. Enemmän mua kiinnostaa esim. media-ala. Onhan silläkin ihan surkee työllisyystilanne, mutta ei sentään yhtä huono ku taiteilijoilla ja se kiinnostaa mua enemmän. :D Ja siis ekaks vaihtoehdoks laitoinki yhteishaussa media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinnosta mediapalvelujen toteuttajan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Minkä aiheen näistä ottaisin pääsykokeen maalaustehtävään?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja