Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
minkä ikäisinä antaisit lapsesi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 59532" data-attributes="member: 126"><p>Todennäköisesti en koskaan tuu hankkimaan lapsia, mutta vastaan silti</p><p></p><p>ensimmäisen puhelimen: oma puhelin lapselle?? Eikö perheen yhteisellä lankapuhelimella voi ihan hyvin soittaa? Okeiokei, sitten kun aloittaa koulun</p><p></p><p>mennä yökylään: kun on itse valmis ja sen verran itsenäinen että osaa huolehtia perusjutuista itse (vaatteet, hampaiden pesu jne.)</p><p></p><p>kaverin kanssa yksin uimaan: kun osaa uida kunnolla (ja kaveri myös), ja tietää mitä tehdä vaaratilanteissa. Sanoisin että vähintään 11-vuotiaana, jos muut "kriteerit" täyttyy</p><p></p><p>jäädä yksin kotiin: riippuu myös siitä kuinka itsenäinen lapsi on kyseessä. Itsehän olin 7-vuotiaana välillä useamman tunnin yksin, mutta se on yksilöllistä</p><p></p><p>mennä kauppaan yksin: jos reitti on turvallinen, saisi mennä ekaluokkalaisena</p><p></p><p>olla hereillä niin pitkään kuin haluaa: varmaan vasta teini-ikäisenä, ei sitä oikein enää voi estääkään (hihh oma unirytmi ollut berseellään varmaan 12-vuotiaasta asti)</p><p></p><p>meikata: kun haluaa. Ensin tietenkin kokeilla rauhassa kotona</p><p></p><p>ottaa nenäkorun: noin 15-16-vuotiaana</p><p></p><p>ottaa tatuoinnin: 18-vuotiaana. Oon vainoharhainen omien allergioideni takia, mutta täysi-ikäisenä en enää voi päättää</p><p></p><p>värjätä hiukset: vähintään 15-vuotiaana. Kevytvärejä yms vois käyttää nuorempanakin. Tähänkin vaikuttaa mun allergiat, en haluais turhia riskejä lapsilleni</p><p></p><p>Huhh näiden perusteella olisin sellanen ärsyttävä ylisuojeleva äiti D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 59532, member: 126"] Todennäköisesti en koskaan tuu hankkimaan lapsia, mutta vastaan silti ensimmäisen puhelimen: oma puhelin lapselle?? Eikö perheen yhteisellä lankapuhelimella voi ihan hyvin soittaa? Okeiokei, sitten kun aloittaa koulun mennä yökylään: kun on itse valmis ja sen verran itsenäinen että osaa huolehtia perusjutuista itse (vaatteet, hampaiden pesu jne.) kaverin kanssa yksin uimaan: kun osaa uida kunnolla (ja kaveri myös), ja tietää mitä tehdä vaaratilanteissa. Sanoisin että vähintään 11-vuotiaana, jos muut "kriteerit" täyttyy jäädä yksin kotiin: riippuu myös siitä kuinka itsenäinen lapsi on kyseessä. Itsehän olin 7-vuotiaana välillä useamman tunnin yksin, mutta se on yksilöllistä mennä kauppaan yksin: jos reitti on turvallinen, saisi mennä ekaluokkalaisena olla hereillä niin pitkään kuin haluaa: varmaan vasta teini-ikäisenä, ei sitä oikein enää voi estääkään (hihh oma unirytmi ollut berseellään varmaan 12-vuotiaasta asti) meikata: kun haluaa. Ensin tietenkin kokeilla rauhassa kotona ottaa nenäkorun: noin 15-16-vuotiaana ottaa tatuoinnin: 18-vuotiaana. Oon vainoharhainen omien allergioideni takia, mutta täysi-ikäisenä en enää voi päättää värjätä hiukset: vähintään 15-vuotiaana. Kevytvärejä yms vois käyttää nuorempanakin. Tähänkin vaikuttaa mun allergiat, en haluais turhia riskejä lapsilleni Huhh näiden perusteella olisin sellanen ärsyttävä ylisuojeleva äiti D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
minkä ikäisinä antaisit lapsesi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja