Työ Minusta otettiin tänään pään magneettikuvia

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Pyysin päästä töissä testipotilaaksi, koska epäilin olevani mahdollisesti ahtaanpaikankammoinen ja iltapäivällä kone oli tyhjänä hetken. Aiemmin olen ollut siellä masiinassa vain jalat edellä, joten pää on jäänyt ulkopuolelle.

Diagnoosi: en ole klaustrofobinen, ja MINULLA ON AIVOT! Oikeasti todella hyödyllinen kokemus, koska nyt osaan kertoa potilaillekin tarkemmin, miltä se touhu käytännössä tuntuu. Diffuusiosarjat etenkin tuntuivat hauskoilta, vähän kuin olisi hierontatuolissa ollut! 5/5, suosittelen! Ainoa miinuspuoli oli se, että tajusin nyt miten hyvin potilaat näkevät sinne ohjaushuoneeseen (kuvauslaitteessa on siis sellainen peili). Aina syön siellä töiden lomassa kaikkea ja huutonauran työkavereiden kanssa typerille jutuille... Mitäköhän kaikkea ne kuvaamani raukat ovat joutuneet näkemään...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Silti olen mieluummin ohjaamassa sitä konetta kuin siellä koneen sisällä, niin mukavaa se ei ollut. Vähän palelsi siellä, tuuletus oli kuin myrskyn silmässä!
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mulle se koneen ahtaus ei oo se vaikee osa, mut ne äänet mitä se kone pitää. Kylhän siin saa ne kuulokkeet, mut ne ei peitä hirveesti sitä melua, vaikka radio oliskin päällä. Oon kyl ollu vaa 3 kertaa magneettikuvassa leukaluun takii.

Ja kun on siellä koneessa nii ei siellä hirveesti keskity mitä hoitaja tekee toisessa ohjaushuoneessa!
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Olin itsekin eilen pään magneettikuvassa ja näin sen peilin kautta, kuinka hoitaja nauroi jollekin. Oli kiehtovaa seurata, milloin hän ottaa puhelimen, lähtee pois tai hymyilee. :D Mahtavaa, että pääsit testaamaan!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Mulle se koneen ahtaus ei oo se vaikee osa, mut ne äänet mitä se kone pitää. Kylhän siin saa ne kuulokkeet, mut ne ei peitä hirveesti sitä melua, vaikka radio oliskin päällä. Oon kyl ollu vaa 3 kertaa magneettikuvassa leukaluun takii.

Ja kun on siellä koneessa nii ei siellä hirveesti keskity mitä hoitaja tekee toisessa ohjaushuoneessa!
Äänet olivat kyllä mielenkiintoisia siellä koneen sisällä, kuulostavat ohjaushuoneen puolella kovin erilaisilta! Kannattaa pyytää korvatulpat kuulosuojainten alle, mikäli et ole niitä aikaisemmin saanut. 3 teslan koneilla kuuluu normaalikäytäntöön, mutta 1,5 teslan koneilla niitä ei anneta automaattisesti. Tulpat hiljentävät ääntä paljon paremmin kuin ne pelkät kuulosuojaimet, niistä ei ole mihinkään vaikka ovat olevinaan ääntä vaimentavat. Tuplasuojaus ja radio täysille niin avot, kuului kunnolla läpi ainoastaan se diffuusiosarja, joka muutenkin heilutti koko kuvauspöytää.

Ja hyvä niin, itsekin olin silmät kiinni suurimman osan ajasta kun se tuuletus otti silmiin niin kovasti.

Olin itsekin eilen pään magneettikuvassa ja näin sen peilin kautta, kuinka hoitaja nauroi jollekin. Oli kiehtovaa seurata, milloin hän ottaa puhelimen, lähtee pois tai hymyilee. :D Mahtavaa, että pääsit testaamaan!
Huutis, toivottavasti ei ollut minä!
 
Ylös Pohja