Keho Mistä johtuu (hengenahdistus)

taulapää

näkymätön
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39
Reaktioarvo
34
Musta tuntuu että nykyää joka päivä ainakin pari kertaa tuntuu sille että kurkkua kuristaa ja ahistaa että ei saa kunnolla hengitettyä tai syötyä mitään. Ei tunnu siis keuhkoissa vaan kurkussa. Oon ottanu allergialääkettä jos oiski joku allergia mut ei se auta ja en ees oo syöny mitään epätavallista. Eikä mua myöskään ahista yhtään nii voiko se sit olla psyykkistäkään??

Tuun hulluks.
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Mullaki on tota ja sitä ennen se alkaa aina sillä etten saa hengitettyä syvään ja mua on auttanu äitin kikka että menee lattialle makaamaa nostaa jalat sohvalle/sängylle/tuolille ja pistää kädet oikeen suoraksi auki suoraan sivulle ja pitää päätä niin että se on vähä ku kattois taaksensa (emt tajusiks mutta niin että ei oo ihan niska maas) ja sit vaan hengittelee rauhallisesti hetken aikaa
En tiedä toimiiko kaikilla mutta mulla ainaki auttanu
 

taulapää

näkymätön
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39
Reaktioarvo
34
Mullaki on tota ja sitä ennen se alkaa aina sillä etten saa hengitettyä syvään ja mua on auttanu äitin kikka että menee lattialle makaamaa nostaa jalat sohvalle/sängylle/tuolille ja pistää kädet oikeen suoraksi auki suoraan sivulle ja pitää päätä niin että se on vähä ku kattois taaksensa (emt tajusiks mutta niin että ei oo ihan niska maas) ja sit vaan hengittelee rauhallisesti hetken aikaa
En tiedä toimiiko kaikilla mutta mulla ainaki auttanu
joo kiitos pitää kokeilla
 
Ylös Pohja