mistä kesätyö?!?!??!?!?!?

  • Keskustelun aloittaja pau
  • Aloituspäivämäärä

pau

Harjoittelija
Liittynyt
19.3.2022
Viestejä
2
Reaktioarvo
1
en oo ennen ollu kesätöissä (15v olen) että ei kauheesti työkokemusta muuta ku tet"eistä (:D) joissa olin alepassa 2krt joista molemmista sain 5/5 arvostelut. Multa löytyy hygienia passi ja oon tehny paljon vapaa ehtois töitä (kuulemma auttaa saamaan kesätöitä t. opo mut kuulostaa kusetukselta) mutta mä luulen että oon jo myöhässä D::::

Ihan minkä vaan paikan ku sais mut kun en vaan saa , niin muute voiko jostai lähi kaupasta tulla vaa kysyy et moi tiedäkkö onko täällä kesätyö paikkoja tai jotain sellasta?! D:

(ps. jos tarviit kesätyöläisen sun yritykseen tai vaikka pihaas kaivaa hauta kuoppia, niin täs mä oon :D)
 
Viimeksi muokattu:

pau

Harjoittelija
Liittynyt
19.3.2022
Viestejä
2
Reaktioarvo
1
fawk tietääkö joku mistä sais työhakemus pohjan jos menisin kmarkettiin kysymään?
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,119
Reaktioarvo
886
en oo ennen ollu kesätöissä (15v olen) että ei kauheesti työkokemusta muuta ku tet"eistä (:D) joissa olin alepassa 2krt joista molemmista sain 5/5 arvostelut. Multa löytyy hygienia passi ja oon tehny paljon vapaa ehtois töitä (kuulemma auttaa saamaan kesätöitä t. opo mut kuulostaa kusetukselta) mutta mä luulen että oon jo myöhässä D::::

Ihan minkä vaan paikan ku sais mut kun en vaan saa , niin muute voiko jostai lähi kaupasta tulla vaa kysyy et moi tiedäkkö onko täällä kesätyö paikkoja tai jotain sellasta?! D:

(ps. jos tarviit kesätyöläisen sun yritykseen tai vaikka pihaas kaivaa hauta kuoppia, niin täs mä oon :D)
Kannattaa kysyä siitä Salesta. Yksinkertainen CV on helppo tehdä. Kirjoita siihen oma nimi, syntymäaika ja koulu. Kirjoita myös aikaisemmat työantajat ja työkokeilut. Voit myös kertoa, että sait Salesta hyvät arvosanat harjoittelusta. Kerro myös kielitaitosi. Siinäpä se. Ei sen tarvitse tuota monimutkaisempi olla. Sit vaan otat rohkeasti yhteyttä työnantajiin ja kerrot olevasi käytettävissä. Jatka kunnes tärppää. Onnea sulle!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Jos et oo aiemmin ollut kesätöissä ja olet peruskoulun tänä vuonna päättävä, tutustu työelämään ja tienaa on hyvä vaihtoehto. Siihen on haku käynnissä nyt ainakin s-ryhmällä.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Juu noita 15-17-vuotiaiden ohjelmia kannattaa hyödyntää, ja jos omassa kunnassa jaetaan kesätyöseteleitä niin sitä myös. Pienemmistä yrityksistä voi kysellä vaikka kasvotusten ja isompiin soittaa (pl. kaupan ala jonne yleensä haetaan jollain valmiilla kaavakkeella). Ihan kaikesta vapaaehtoistyöstä ja hygieniapasseista sun muista on hyötyä, siinä on jo enemmän kokemusta kuin monella muulla peruskoulun päättävällä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja