Keho Mistä pidät eniten sun kehossa?

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Mistä oot ylpee tai pidät eniten :)
Voi olla myös joku luonteen piirre ittessä jos ei keksi muuta :D
tykkään tosi paljon mun silmistä, varsinkin auringonvalossa tai kirkkaassa valossa ne loistaa tosi kirkkaasti ja näyttää vähän kissan silmiltä ku on vihreet. tätä piirrettä on myös tosi paljon kehuttu, joten on ihanaa et muutkin on huomannu saman jutun!<3 mä tykkään myös mun luonteesta, joka on sellane, et yritän ottaa muut huomioon ja hyväksyä muut ihmiset sellasina kuin ne on, kuten myös itsenikin. tähän on auttanu tosi paljon se, että oon opetellu ja harjotellu ahkerasti itteni hyväksymistä ja rakastamista.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla on aivan mahtavat hiukset! Vaatii kyllä hoitoa ja oon usein laiska, mutta käytännössä mun hiukset näyttää aina hyvältä kun avaan ne. Ei tartte ikinä mitenkään erityisesti laittaa. Tosin jos haluan ilmeeseen vaihtelua niin on lähes mahdotonta mitenkään saada mun hiuksia erinäköiseksi ellei letitä tai jtn. Mun hiuksia ei saa kirveelläkään suoraksi vaikka käyttäis super liimaa. Aina kun siirtyy suoristamaan toista puolta niin edellinen puoli on jo kihartunut.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Silmät, huulet ja hiukset (vaikka ne on samaan aikaan tosi rasittavat)
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
silmät ja kulmakarvat, kasvojen muoto on ihan ok, mulla on vahvat ja tanakat jalat jotka jaksaa kannatella mua, kauniit rinnat, paksut hiukset, arpia jotka muistuttaa että oon hengissä ja vahva, mahassa söpö pömppö ja voin joskus kuvitella olevani paksuna ja pelotella vanhempia heh
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Tummista kulmakarvoista, koska ei tarvitse ikinä piirtää niitä erikseen ja nenässänikään ei ole mitään vikaa. Rusketun myös helposti, joten kai sekin on ihan kiva juttu
 
Ylös Pohja