Mistä sais Pokémon korttei

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
Normalista jos haluaa kivijalkaliikkeestä halvalla. Sitten on myös vähän kalliimpia (mun tietääkseni) "erikoisliikkeitä" (tyyliin puolenkuunpelit tai poromagia). ite tilaan cardmarketista, sieltä saa suht halvalla usein :]

smoothie

Uusi
Reaktioarvo
10
Normalista jos haluaa kivijalkaliikkeestä halvalla. Sitten on myös vähän kalliimpia (mun tietääkseni) "erikoisliikkeitä" (tyyliin puolenkuunpelit tai poromagia). ite tilaan cardmarketista, sieltä saa suht halvalla usein :]
Juu

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
700
Varmaan kaupoista yms mut Onko esim Pokémon kauppaa tai jotain
Normaalista olen melkein itsekin ostanut, kun ovat siellä niin halpoja. Vaikka en kortteja enää keräile!

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
Normaalista olen melkein itsekin ostanut, kun ovat siellä niin halpoja. Vaikka en kortteja enää keräile!
Halvemmalla saa cardmarketista, mutta itekki aina jos satun normalin kohalle niin käyn tai ainaki harkitsen!! Pari hyvää vetoa oon niistä saanut, joilla maksais itsensä takasin vaikka en niitä myyntitarkotuksessa keräilekään 😁✌🏻

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Reaktioarvo
1,054
Ihan Prismoistakin löytyy pakkoja ja boostereita... Netistä olen tilannut Puolenkuun peleistä ja VPD:ltä.

Ylös Pohja