Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
mistä tietää että on ihastunut??
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 12570" data-attributes="member: 34"><p>Sen tietää ainakin jos se on tarpeeksi voimakasta. Jos se on lievää sitä ei välttämättä tajua mut jos se on oikeasti voimakasta niin ei voi olla huomaamatta. Itse ainakin rupeen näkee about joka yö unta siitä ja tämmöstä, mut tiedän et kaikki ei nää unia välttämättä vaikka olisi vahvatkin tunteet. Mutta itsellä se menee niin että ajattelen sitä niin 24/7 että tulee uniinkin. Ja nimenomaan saattaa nähä sellasia raastavia unia jotka vaa lisää kaipuuta, mm. Sellasia et se pitää kii sust ja saat olla sen vieres ja pussailla sen kaa yms. Ja sit tietty se et sydän hakkaa ja koko keho on jossain adrenaliiniryöpyn vallassa. Tosin tuo ei oo itellä myöskään koko ajan päällä, välillä saattaa olla aikoja kun ei fyysiset tuntemukset edes oo joka päivä mitenkään läsnä mut sit taas välillä koko keho ihan sos-tilassa ja tuntuu että räjähdät. Itse oon just ainakin oman ihastukseni suhteen sen huomannut että eka olin ihan saatanan sekasin ja ajattelin vaan sitä koko ajan, sitten se ajattelu ihan millin verran rauhottui ja en ajatellu sitä joka sekunti mut nyt taas ajattelen about joka sekunti ja oon ihan vitun sekasin :D eli vähä aaltoilevastikin se menee.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 12570, member: 34"] Sen tietää ainakin jos se on tarpeeksi voimakasta. Jos se on lievää sitä ei välttämättä tajua mut jos se on oikeasti voimakasta niin ei voi olla huomaamatta. Itse ainakin rupeen näkee about joka yö unta siitä ja tämmöstä, mut tiedän et kaikki ei nää unia välttämättä vaikka olisi vahvatkin tunteet. Mutta itsellä se menee niin että ajattelen sitä niin 24/7 että tulee uniinkin. Ja nimenomaan saattaa nähä sellasia raastavia unia jotka vaa lisää kaipuuta, mm. Sellasia et se pitää kii sust ja saat olla sen vieres ja pussailla sen kaa yms. Ja sit tietty se et sydän hakkaa ja koko keho on jossain adrenaliiniryöpyn vallassa. Tosin tuo ei oo itellä myöskään koko ajan päällä, välillä saattaa olla aikoja kun ei fyysiset tuntemukset edes oo joka päivä mitenkään läsnä mut sit taas välillä koko keho ihan sos-tilassa ja tuntuu että räjähdät. Itse oon just ainakin oman ihastukseni suhteen sen huomannut että eka olin ihan saatanan sekasin ja ajattelin vaan sitä koko ajan, sitten se ajattelu ihan millin verran rauhottui ja en ajatellu sitä joka sekunti mut nyt taas ajattelen about joka sekunti ja oon ihan vitun sekasin :D eli vähä aaltoilevastikin se menee. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
mistä tietää että on ihastunut??
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja