Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Mistä vitusta näkee salsut jaksosta 181 eteenpäin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 60907" data-attributes="member: 34"><p>Nimenomaan sama mul, ne on ollu mulle parempaa terapiaa ku mun actual terapia joka on tuottanu pelkkää lisäahdistusta ja surua :D en vittu ymmärrä miksei niit voi laittaa vaikka mtv-palveluun tai jotain. Ja no en usko että kommentointi auttaa mitään koska vaikuttaa että ihmiset kinuaa noita jaksoja kaikkialla mutta ei mitään vaikutusta näköjään ja ilmeisesti ne on poistettu youtubesta jos joku on ne sinne ladannut. Voihan sitä yrittää kommentoida ja kinuta noita jaksoja vaikka mistä mutta niin en sitten tiedä ja sit jotkut esim ylilaudalla puhu että vois myydä halvalla mutta en luota mihinkään tommosii ja muutenki vaikee tietää mihin sivuille pystyy menee ja mitkä on laittomia jne. Kuulemma on joku finvip ja sit megas oli niitä jaksoja mutta ei vissiin oo enää, enkä tiiä tost megastakaa kyl et mikä juttu se on. YouTube ois paras paikka kattoo niit mut en usko et ihmiset jaksaa laittaa niit sinne ku ne poistetaan näköjään aina, vitun fremantle media. Idiootit vois sit antaa meille jonkun tavan kattoa niitä jos ne ei halua että niitä ladataan youtubeen. Tosi kiva että liian nuoret kuten minä ei sit koskaan voi nähä niitä vanhoja jaksoja, tuskin niitä näytetään telkkarissakaan. Oon toki jotain nähny pienenä mutta ainakin just toi 2000-2003 on mulle aika tuntematonta aluetta, vaikka jotain muistan silloin pienenä nähneeni. 2004 asti oon ainakin kattonu muistaakseni niin vituttaa että sit ei oikeesti voida antaa tämmösten kattoo jaksoja jotka on syntyny vasta -98 niiku mä. Ja tosiaa kuten sanoit ni ei siinä ois niin paljon vittuuntumista muuten mutta ku salsujen kattominen on just about paras tapa lievittää ahistusta. Noiki kaikki 1-180 jaksot oon nähny jo aikasemmin koska dvd:t niin toi nyt oli vanhan kertausta vaan mut ikinä en oo mielestäni nähny tosta 180 eteenpäin et juu vituttaa saatanasti. Mä en vaa oikein ymmärrä mikä vittu siinä on niin kamalaa fremantlemedialle jos ne nyt on siellä YouTubessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 60907, member: 34"] Nimenomaan sama mul, ne on ollu mulle parempaa terapiaa ku mun actual terapia joka on tuottanu pelkkää lisäahdistusta ja surua :D en vittu ymmärrä miksei niit voi laittaa vaikka mtv-palveluun tai jotain. Ja no en usko että kommentointi auttaa mitään koska vaikuttaa että ihmiset kinuaa noita jaksoja kaikkialla mutta ei mitään vaikutusta näköjään ja ilmeisesti ne on poistettu youtubesta jos joku on ne sinne ladannut. Voihan sitä yrittää kommentoida ja kinuta noita jaksoja vaikka mistä mutta niin en sitten tiedä ja sit jotkut esim ylilaudalla puhu että vois myydä halvalla mutta en luota mihinkään tommosii ja muutenki vaikee tietää mihin sivuille pystyy menee ja mitkä on laittomia jne. Kuulemma on joku finvip ja sit megas oli niitä jaksoja mutta ei vissiin oo enää, enkä tiiä tost megastakaa kyl et mikä juttu se on. YouTube ois paras paikka kattoo niit mut en usko et ihmiset jaksaa laittaa niit sinne ku ne poistetaan näköjään aina, vitun fremantle media. Idiootit vois sit antaa meille jonkun tavan kattoa niitä jos ne ei halua että niitä ladataan youtubeen. Tosi kiva että liian nuoret kuten minä ei sit koskaan voi nähä niitä vanhoja jaksoja, tuskin niitä näytetään telkkarissakaan. Oon toki jotain nähny pienenä mutta ainakin just toi 2000-2003 on mulle aika tuntematonta aluetta, vaikka jotain muistan silloin pienenä nähneeni. 2004 asti oon ainakin kattonu muistaakseni niin vituttaa että sit ei oikeesti voida antaa tämmösten kattoo jaksoja jotka on syntyny vasta -98 niiku mä. Ja tosiaa kuten sanoit ni ei siinä ois niin paljon vittuuntumista muuten mutta ku salsujen kattominen on just about paras tapa lievittää ahistusta. Noiki kaikki 1-180 jaksot oon nähny jo aikasemmin koska dvd:t niin toi nyt oli vanhan kertausta vaan mut ikinä en oo mielestäni nähny tosta 180 eteenpäin et juu vituttaa saatanasti. Mä en vaa oikein ymmärrä mikä vittu siinä on niin kamalaa fremantlemedialle jos ne nyt on siellä YouTubessa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Mistä vitusta näkee salsut jaksosta 181 eteenpäin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja